handdator

Visa fullständig version : Föbannade e-on.



Gibson
2007-06-26, 13:56
Ska ringa och bråka lite på e-on för att vi har fått för lite ersättning pga strömavbrottet i vintras, jag fattar inte vad dom försöker med.

Dom som är tidigare på våran ledning har fått full ersättning men vi som är sista huset på samma ledning har bara fått för 24-48 timmar och dom tidigare har fått för 96-120 timmar, hur kan dom tro att vi som är sist på ledningen har haft kortare strömavbrott.

Jag tror att dom försöker att komma undan med att bara skicka ut en lägre utbetalning och tror sedan att man ska nöja sig med det.

En bekant till oss har inte fått någon utbetalning alls medans alla andra i byn har fått, tror dom att han har haft el medans hela byn var svart, nej skärp er för fan alla el-leverantörer, jag tycker att det är skandal att elbolag som har enorma pengar försöker lura vanligt folk som inte har överflöd av pengar.

Jag ringde för 3 veckor sedan och sa hur det var men har inte hört någonting sedan dess men jag kommer att ringa och tjata och eventuellt anmäla jävlarna, lite tråkigt att det är dom som äger nätet här ute så man kan ju inte välja bort dom, dom levererar ju i sitt när så jag måste ju betala till dom oavsett vilken distrubitör jag än har valt. >:(