handdator

Visa fullständig version : Lycka.



Gibson
2009-09-21, 20:01
Vi är rätt så lyckliga över våra nya hojar, vi skulle ju bara ut och åka lite och titta på en hoj åt frugan men så slutade det med att man köpte 2 st.
En Suzuki savage -97 930 mil
En Kawasaki mean streak -03 1200mil

Bägge två är i otroligt fint skick så nu blir det att putsa på dom så att dom håller sig fina.:D

Mats Liifv
2009-09-21, 20:04
Bägge två är i otroligt fint skick så nu blir det att putsa på dom så att dom håller sig fina.:D

Snart är även ni med i AAM (Anonyma Autosol Missbrukare)!

Gibson
2009-09-21, 20:06
Snart är även ni med i AAM (Anonyma Autosol Missbrukare)!

Det ska bli ett nöje att vara missbrukare.:D:D

Mats Liifv
2009-09-21, 20:18
Jag fick en hel burk av Soulcat som tack för hjälpen när jag körde hem hennes nya hoj. Har inte öppnat den än...man har väl karaktär!;)

on2wheel
2009-09-21, 20:32
Bägge två är i otroligt fint skick så nu blir det att putsa på dom så att dom håller sig fina.:D

AAM... asg Ni är för sköna!
Annars så såg jag en härlig dekal i går "Fornminne! Får ej tvättas eller poleras" Satt på en svartmatt BMW K 1100 RT med spår av neongrön sprayflaska i fronten och skitig som fan och på framskärmen satt en uggla! av gummi och svajade :cool: Blues Brother stuk, med kul hål och allt.
Hojarna ser ovanligt välvårdade ut så du kanske ska polera stövlarna istället.... Även om jag rekomenderar lerpölen först!:D

Gibson
2009-09-21, 20:47
Jag fick en hel burk av Soulcat som tack för hjälpen när jag körde hem hennes nya hoj. Har inte öppnat den än...man har väl karaktär!;)

HAHA det är bra det.:D:D

Gibson
2009-09-21, 20:47
AAM... asg Ni är för sköna!
Annars så såg jag en härlig dekal i går "Fornminne! Får ej tvättas eller poleras" Satt på en svartmatt BMW K 1100 RT med spår av neongrön sprayflaska i fronten och skitig som fan och på framskärmen satt en uggla! av gummi och svajade :cool: Blues Brother stuk, med kul hål och allt.
Hojarna ser ovanligt välvårdade ut så du kanske ska polera stövlarna istället.... Även om jag rekomenderar lerpölen först!:D


:D:D:D:D:D

Gibson
2009-09-21, 21:22
Snart är även ni med i AAM (Anonyma Autosol Missbrukare)!

Finns det på hink så det räcker.:D

leffa
2009-09-21, 21:28
Finns det på hink så det räcker.:D

för mycket autosol ger håriga handflator enligt socialstyrelsen så vi får väl se hur dom ser ut när vi träffas:D

Gibson
2009-09-21, 21:31
för mycket autosol ger håriga handflator enligt socialstyrelsen så vi får väl se hur dom ser ut när vi träffas:D

Har redan börjat raka dom.:D

Mats Liifv
2009-09-21, 21:33
för mycket autosol ger håriga handflator enligt socialstyrelsen så vi får väl se hur dom ser ut när vi träffas:D

Det var visst så det blev av för flitigt brukande av handen i samband med fram och återgående rörelser....har jag hört! Låter som att man skulle kunna ligga i farozonen....:D

Gibson
2009-09-21, 21:35
Det var visst så det blev av för flitigt brukande av handen i samband med fram och återgående rörelser....har jag hört! Låter som att man skulle kunna ligga i farozonen....:D

Censur.:eek:

Nina
2009-09-22, 06:32
Låter som att man skulle kunna ligga i farozonen....:D
Va'? Släpper inte Maud till?? ;) ;) ;)

Mats Liifv
2009-09-22, 15:36
Va'? Släpper inte Maud till?? ;) ;) ;)

Nää, jag får gnugga själv.....kromet alltså!:D;D

Guzzi-Leif
2009-09-23, 00:04
Själv är bäste dräng!
Fast när det gäller tvätt och puts skulle jag gärna ha så mycket pengar att jag kunde köpa tjänsten. En egen liten puts-nisse som alltid höll min mc snygg...
Jag kan ärligt säga att jag hatar den där delen av mc-ägandet - bara andrahandsvärdet och andras blickar som håller mig igång med trasslet.