handdator

Visa fullständig version : Och när vi ändå var igång så... (Savage -97)



Gibson
2009-09-21, 19:19
......passade vi på att köpa en åt frugan med.


http://i566.photobucket.com/albums/ss101/knirken/th_MC011.jpg (http://s566.photobucket.com/albums/ss101/knirken/?action=view&current=MC011.jpg)

Mats Liifv
2009-09-21, 19:24
Härligt!

Går att spåra den sanna glädjen hon känner i ansiktet.

Stort grattis!

on2wheel
2009-09-21, 19:38
Va kul, Grattis!
Ser ut att vara i riktigt god kondition också, savage´n, för det är väl en sådan? Behöver nog gå till optikern igen.
Kul att ni alla är tillbaka.

Gibson
2009-09-21, 19:41
Va kul, Grattis!
Ser ut att vara i riktigt god kondition också, savage´n, för det är väl en sådan? Behöver nog gå till optikern igen.
Kul att ni alla är tillbaka.

Ja det är en Savage -97 har gått 930 mil och det är fasen inte en fläck på den, otroligt välvårdad.:D

klaus
2009-09-21, 23:40
ja,då får man gratta frun också,det där var skoj,nu blir ni två hojar på nästa sommarens träffar :)

Nina
2009-09-22, 06:33
Ja vad skoj!! Grattis, ni fick alltså två hojar till priset av en Triumph Thunderbird?

Gibson
2009-09-22, 09:31
Ja vad skoj!! Grattis, ni fick alltså två hojar till priset av en Triumph Thunderbird?

Det blev mycket billigare än så.:D

Gibson
2009-09-22, 11:15
Nu har man köpt en hoj åt frugan men det kommer fram att när den blir skitig så ska jag fixa det, jämlikhet kallas det visst.:(

on2wheel
2009-09-22, 12:37
Nu har man köpt en hoj åt frugan men det kommer fram att när den blir skitig så ska jag fixa det, jämlikhet kallas det visst.:( Jämlikhet Gibson.. jämlikhet.
Vi gjorde precis som du för fyra år sedan, fast du gick ett snäpp längre, Damen här hemma fick just en Savage 650 en svart med motivlack, en sandstrand i Söderhavet om natten med stjärnor, måne, palmer och sånt, och jag fick mig en kawasaki VN 800 Drifter, den röda hojen i mitt album en Indian kopia.

Hon åkte på den under en halv sommar tills jag körde den och upss...:mad: orginal styret är riktigt "piss.." på Savage´n, konstiga vinklar och smalt, bytte till ett rakt bredare och något lägre 20-25 mm lägre styre och vips en riktigt trevlig hoj och de är ju våra kära fruar värda, så hade jag varit dig så hade jag kollat din Dams styre och kört en sväng apropå jämlikhet.

Bara något som kom till mig så här mitt i pastan och den helt fantastiska lunchen....

Ha det Gibson o Damen

P.s Nice att ni alla är tillbaka... *ler* ;) D.s.

.

swedan
2009-09-22, 17:07
Ja det är en Savage -97 har gått 930 mil och det är fasen inte en fläck på den, otroligt välvårdad.:D
Den ser fin ut. Sålde gummans Savage -98 förra sommaren och behöll min gamla Savage -94. Desvärre måste ram-lagren bytas på den, så jag får nog tillbringa några veckor i garaget i vinter.
Det är trevliga små hojar... :)