handdator

Visa fullständig version : SPEEDWAY.



Gibson
2009-09-09, 11:55
Nu tror jag Västervik får det svårt att ta sig vidare till semifinal. Dom fick stryk med 59-37 igår av Vargarna och det innebär att dom måste slå dom med minst 18 poäng hemma nästa vecka och då måste det nog ske underverk.:o

on2wheel
2009-09-09, 11:59
Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.
Talang behövs för att Köra speedway också....:D

Gibson
2009-09-09, 12:04
Talang behövs för att Köra speedway också....:D

Håller med dig.;)

on2wheel
2009-09-09, 12:40
Du, villket tyllinge bor du?
Finns ju tre stycken Tylling runt Gamleby, vara av två tror jag att jag har passerat/besökt vi något svagt ögonblick!
Bodde faktiskt i just Gamleby under något år i början på 90-talet och var med och kollade på speedway i Västervik med jämna mellan rum.

Då frugan gifte sig med grannen... Skrattar... i dag är nog bäst att tillägga... Skrattar än mer, så valde jag att återvända till hemtrakterna, tror att hon/de bor kvar där nere i krokarna än i dag faktiskt.

Då hängde jag med lite i serie tabeller och så, det var riktigt roligt och jag lärde känna en kille som då var i ropet, som senare förlorade körkortet efter en blöt fest, mins inte vad han heter nu.
Skit samma, jag fick en Japp 500cc Speedway cykel när jag var tolvår ?? av min eminente far och körde några några helger på Huddinge/gladö banan.
Tills en dag det kom någon dit och fick se vad vi höll på med, han frågade efter stund min pappa... Ehh... ursäkta, hur gammal är grabben... Tolv sa pappa... Du, har du själv provat den där speedway hojen? Nä hurså svarade pappa..... Lite senare blev jag invinkad, och "gubben" körde själv då något varv på japp´en.
Djävla gubbe.... Sedan dess har jag aldrig sett till den där cykeln... Skrattar!
2o)

Gibson
2009-09-09, 13:20
Tyllinge som ligger nordväst om Överum, vi bor inte i själva samhället utan på en gammal bondgård som ligger mellan Tyllinge och Dalhem.:)