Visa fullständig version : Nu kom jag på er.
På helgerna så är det rätt så låg aktivitet här på forumet och det förstår jag för dom flesta vill väll vara ute på sina mc.:)
Men idag måndag förmiddag så är det många som är på forumet.:confused:
Ni sitter och surfar på arbetstid.:eek:
Där satt den.:D
Mc-Bosse
2009-09-07, 11:01
Jag har semester! :D
Jag har semester! :D
Det hoppas jag verkligen att du har och inte sitter och surfar bakom ratten på bussen.:D
on2wheel
2009-09-07, 11:24
Du har helt rätt... Jag erkänner!
Kul att höra att du slipper panknacket och så nu för tiden.
Ha en fortsatt bra dag! 2o)
Hi hi, jag har den förmånen att jobba med dator (grafisk form).
Kan inte bli mer tydligt, nu är det lunch och bara 4 inloggade.:D:D:D;)
Kan inte bli mer tydligt, nu är det lunch och bara 4 inloggade.:D:D:D;)
Jamen det är väl klart att man inte kan surfa under rasten! Då tappar man ju rast-tid!
det gäller att utnyttja arbetstiden:)
jag har också semester,verkar som bussförarna har det nu.
Ingen dator i bussen,så svårt att använda arbetstid och rasttid är min egen och vill inte spilla det på dator
sover snabbt så då kan man använda nattiden för sånt har hackande :)
Jo helgerna kör man,då har man inte tid att vara här
Jag surfar absolut INTE på arbetstid. Jag kallar det omvärldsanalys.
Mc-Bosse
2009-09-07, 18:21
Det hoppas jag verkligen att du har och inte sitter och surfar bakom ratten på bussen.:D
Jag skaffade ju faktiskt Comviqs mobila surf för ett tag sedan som bara kostar om man vill använda det, inget abonnemang. Men att sitta och kolla hojen.nu med laptopen i 90 hade nog varit det sista jag gjorde innan jag fick sparken. En kollega någonstans i sverige fick ju kicken efter sms-skrivande med mobilen i 90 km/tim. En resenär filmade honom med sin mobil... svårt att slingra sig då ju... :)
Jag håller med Molgan - Omvärldsanalys (Det ingår ju faktiskt i min jobbeskrivning)!
Jag skaffade ju faktiskt Comviqs mobila surf för ett tag sedan som bara kostar om man vill använda det, inget abonnemang. Men att sitta och kolla hojen.nu med laptopen i 90 hade nog varit det sista jag gjorde innan jag fick sparken. En kollega någonstans i sverige fick ju kicken efter sms-skrivande med mobilen i 90 km/tim. En resenär filmade honom med sin mobil... svårt att slingra sig då ju... :)
Du kan ju alltid skylla på att du kollar kartan så att du kör rätt...:D:D:D
Jag håller med Molgan - Omvärldsanalys (Det ingår ju faktiskt i min jobbeskrivning)!
Det var ett bra ord, jag ska ut och omvärldsanalysera istället för ut och surfa. :D:D:D
on2wheel
2009-09-07, 19:11
Jag surfar absolut INTE på arbetstid. Jag kallar det omvärldsanalys.
Samma här, eller också Navelskådar skydd;)