handdator

Visa fullständig version : Förkyld.



Gibson
2009-09-04, 05:14
Jaha då har man gått och blivit sjuk, ont i halsen, hosta och feber. Så roligt.:(
Blir sjukskrivning idag och ta det lugnt och kurera sig så det inte blir så långvarigt.

Mc-Bosse
2009-09-04, 09:45
Den nya influensan kanske?

on2wheel
2009-09-04, 09:57
Jaha då har man gått och blivit sjuk, ont i halsen, hosta och feber. Så roligt.:(.

Riktigt tråkigt, men du kommer inte att var ensam som det verkar, var och varannan här i stora staden har kanske något liknande, med pannknack, rossliga rör och överhetning.

Värmläningarna här på forumet hade en "tråd" med tips om hur handspriten, både kunde användas efektivare och då kanske hjälpa mot otyget och hur det gick att ordna egen dito själv dessutom.

Hur som så hålls det "tummar" för snabbt tillfrisknande på många håll i världen tror jag.

Krya på dig.... 20)

Gibson
2009-09-04, 10:23
Tack ska ni ha.:)

Gibson
2009-09-07, 10:10
Ja då är man inne på 4:e dygnet av flunsa och känner mig bättre men långt ifrån bra. Är fortfarande matt så fort jag rör på mig och har hosta och febern går upp och ner, det börjar bli jäkligt tråkigt.
Försökte ta en lite promenad igår med frugan men fick vända efter ett par hundra meter för jag kände mig helmatt och började hosta som fasen efteråt så det var ingen bra ide'.
Men på kvällen så kände jag mig mycket piggare men det var inte långvarigt för innan jag skulle gå och lägga mig så fick jag nog en liten släng av feber, blev som överhettad när jag satt och kolade på TV.

Idag när jag vaknade så hade jag hosta som fasen men den är bättre nu för igår när jag hostade så gjorde det ont som fan men idag så hostar så gör det inte ont i alla fall.

Nej nu får gubben friskna till.;)

soulcat
2009-09-07, 10:31
Ja då är man inne på 4:e dygnet av flunsa och känner mig bättre men långt ifrån bra. Är fortfarande matt så fort jag rör på mig och har hosta och febern går upp och ner, det börjar bli jäkligt tråkigt.
Försökte ta en lite promenad igår med frugan men fick vända efter ett par hundra meter för jag kände mig helmatt och började hosta som fasen efteråt så det var ingen bra ide'.
Men på kvällen så kände jag mig mycket piggare men det var inte långvarigt för innan jag skulle gå och lägga mig så fick jag nog en liten släng av feber, blev som överhettad när jag satt och kolade på TV.

Idag när jag vaknade så hade jag hosta som fasen men den är bättre nu för igår när jag hostade så gjorde det ont som fan men idag så hostar så gör det inte ont i alla fall.

Nej nu får gubben friskna till.;)

Krya på sig ordentligt nu!

Gibson
2009-09-07, 10:36
Krya på sig ordentligt nu!

Tack ska du ha, jag gör mitt bästa.:D