handdator

Visa fullständig version : Helt galet



ellie
2009-09-01, 00:01
Måste bara få säga att det här med hoj är heeeelt galet roligt!!! :D

Blir helt lyriskt varje gång jag få ta fram hojen och åka en sväng - numer är det nr1 transportmedel till jobbet =) Varför ens fundera på annat! Ingen liten sak är för fjuttig för att "jag ska bara åka till affären...." och efter en detour på 60 minuter komma hem överlycklig.

Å tack för ett jätte bra forum! Det är så roligt och värdefullt att ni erfarna delar med er av smått och stort.

Vill bara inte att det ska bli vinter! Varför bor jag inte i Spanien??? (råkade hamna på vinterförvaringstråden och fick lite vinterångest - jag har ju just fått börja köra!)

Varje gång jag kör lär jag mig nått nytt - och varje gång blir jag mer förälskad.

Det här var absolut värt nudlar i månader (körskolan) och blåsor i händerna (manöverbana)!

/Sjukt lycklig nybliven mc-förare :cool:

Guzzi-Leif
2009-09-01, 00:06
Grattis till din go'a feeling!
Och du: Lita på att det är alldeles underbart när våren kommer och du kan börja köra igen. Som att komma ut ur ett ide, att födas på nytt...

Molgan
2009-09-01, 00:46
Visst är det härligt!

Vill bara inte att det ska bli vinter! Varför bor jag inte i Spanien??? (råkade hamna på vinterförvaringstråden och fick lite vinterångest - jag har ju just fått börja köra!)
Har tänkt samma sak flera gånger, skulle lätt bli delägare i vinterbostad där nere nånstans. Gärna nära Pyrenéerna. =)

Mc-Bosse
2009-09-01, 02:14
Visst är det kul! :D:D:D

Malinhe
2009-09-01, 12:40
Jaaaa,samma här.. Har kört bil tvågånger sen jag fick kortet 13 aug., och det var för att ungarna skulle med :p Handlar och eftersom man inte får med så mycket måste man åka flera gånger ++++++, åker till jobbet mm... Så himla kul, kör hoj när jag kör bil ha ha, nästan så jag försöker lägga bilen i kurvorna... :P

Vill inte heller att det ska bli vinter så snabbt efter man klarat det, och här kommer den snart!!! Men jag försöker tänka att jag får börja köra den så snart det går till våren och då HELA HELA sommaren...

Nina
2009-09-01, 12:46
Annars kan man göra som jag: sätt på dubbdäck och kör på vintern så förlänger man säsongen betydligt. =)

Edit: detta är bland det roligaste jag nånsin gjort i hela mitt liv, det är bara sååå skoj!

kawa77
2009-09-01, 13:25
Kan bara hålla me er... en tur me hojen kan inte beskrivas i ord... Börjar snart få separationsångest att d närmar sig å ställa undan den :(