handdator

Visa fullständig version : Huggsexan hos MCK Röde Orm



Jan-Olov
2009-08-24, 22:24
Nu till helgen är det huggsexan hos Röde Orm. Det startar på fredags eftermiddagen och avslutas på söndagen. Campingen är bra det fins varmdusch och bra toa. Mat serveras hela dagen och på lördagskvällen är det kräftskiva en orkester spelar och vårt dansgolv har blivit slätt och fint.
Tyvär så har jag beredskap som vanligt så jag får bara titta på när andra får avnjuta ett par goda öl. Är någon intresserad så kolla länken. http://www.mckrodeorm.se/master.htm
Välkommna

Linnex
2009-08-25, 07:36
Vad gäller för icke medlemmar och huggsexan?

När jag körde upp i somras så var det en av era medlemmars grabb som oxå körde upp så då fick jag lite information om klubben.

Jan-Olov
2009-08-25, 21:28
Alla som vill är välkommna, det är precis som alla andra täffar. Eftersom det bara är 130 plattser så gäller det att komma på fredagen om du inte har någon som köper åt dig. Kolla på biderna så får du en uppfattning om träffen. Det är en utflyckt på lördagsförmiddagen som nog många kommer att gilla det skall besökas en platts som normalt inte är öppen för allmänheten, jag skall nog inte säga mer efter som jag inte vet vad som gäller angående det. Själv har jag beredskap och kommer endast att besöka lite då och då.

Sepe
2009-08-25, 22:45
Vi kommer, måste ju försöka vinna tävlingarna igen och behålla äran :-)

Jan-Olov
2009-08-30, 10:28
Nu sitter de sista och äter frukost och allt tycks flutit på bra lite regnskurar på fredagen och lördag förmiddag. En trubbadur spelade på fredagskvällen jag tror att han kallar sig MR. X han var mycket bra. På lördagskvällen spelade GaltaGöstas jättebra musik det dansades i massor mycket rock och annat som svängde. Det var över hundra betalande gäster samt många klubbmedlemmar så kvällen var lyckad. Det var kul att träffa Seppo som annars bara var ett namn i raden av forummedlemmar. Det var lite synd att jag inte kunde deltaga fullt ut eftersom jag som vanligt har beredskap denna vecka, men jag var pigg i dag så jag hjälpte till med frukostbufen.

Jan-Olov
2010-07-25, 22:43
Nu är det snart dax igen. Huggsexan MCK Rödeorms egen träff.
www.mckrodeorm.se

Chappy
2010-08-25, 23:00
Jag har planer på att åka till Ryssby campingen i helgen, men jag vet inte. Finns det rinnande vatten??

Jan-Olov
2010-08-25, 23:07
Vi har vatten och dusch med varmt vatten. Det serveras hamburgare och dricka, på lördagen är det möjligt att beställa mat från Ryssby hotell. frukost serveras både lördag och söndag.
se hemsidan http://www.mckrodeorm.se/master.htm
Kommer ni så ge er tillkänna för det vore kul att få träffa någon av er från Hojen.nu

Chappy
2010-08-26, 10:43
Tänkte nog mest på sån´t rinnande vatten uppifrån. ofrivilligt duschande. Annars kör jag så klart.se

Linnex
2010-08-26, 16:15
Flyger till Ungern i morgon. Så tyvärr även om det är lokalt så blir det för långt ifrån ;)

Jan-Olov
2010-08-26, 20:24
Tänkte nog mest på sån´t rinnande vatten uppifrån. ofrivilligt duschande. Annars kör jag så klart.se

ICKE, det får inte regna på våran träff.

Sepe
2010-08-27, 10:07
Vi från Borås startar hojarna vid lunch tiden :)

Sepe
2010-08-29, 18:28
Det var rolig och händelserik helg hos MCK Röde Orm. Vi tackar och vi ses nästa år igen :)

Jan-Olov
2010-08-29, 19:26
Det tycker jag med , och det var trevligt att språkas vid, även med övriga i Boråsgänget.

Chappy
2010-08-30, 09:22
Shit! Shit! Shit!

Ej stoppad av vädret, utan något så banalt som rännskita.

Siktar på nästa år!