handdator

Visa fullständig version : Nöjd.



Gibson
2009-08-16, 19:57
Idag har jag legat i som fasen med lite allt möjlig men mest har jag hållit på med veden och nu börjar pannrummet bli fullt. Det kommer att bli massor över och det får jag ta och köra ner till ladugården så att det ligger under tak när hösten kommer. Jag ska låna traktor och skopa på min lediga vecka och fixa det. Jag har suttit och läst skildringarna om Mälaren runt och dom gör mig glad, det känns riktigt roligt att vi har den gemenskapen vi har men det är lite tråkigt att vi bor så långt ifrån händelsernas centrum och det är ju Stockholm, man kan ju inte hänga med alla gånger men dom 2 gångerna som jag och frugan har varit med så har det varit helt suveränt roligt. Vi får hoppas att det blir fler turer som man kan ansluta till med tanke på jobb och avstånd. Man kanske ska fundera på lite vägar omkring Nyköping och Norrköping, lite andra turer än dom vi har tagit i år, det finns mängder med fina vägar. Jag tror att jag ska fundera på olika alternativ i vinter och så får vi se om det är någonting som ni andra vill hänga med på, det vore roligt. Man kan ju mötas på halva vägen så blir det inte så långt för någon. Södermanland och östergötland är ju fulla av vägar och fik.:D

Jonas
2009-08-16, 20:54
Jag är säker på att vi kan hitta lämpliga turer till nästa säsong som passar fler. Jag kan absolut tänka mig en tur kring Västervik, med övernattning på hotell/vandrarhem, för att uppleva fina vägar i Småland. Ska bara byta upp mig vad gäller hoj först.

Gibson
2009-08-16, 20:55
Jag är säker på att vi kan hitta lämpliga turer till nästa säsong som passar fler. Jag kan absolut tänka mig en tur kring Västervik, med övernattning på hotell/vandrarhem, för att uppleva fina vägar i Småland. Ska bara byta upp mig vad gäller hoj först.

Låter trevligt.;)

leffa
2009-08-16, 21:03
kul när det ploppar upp ideer ser verkligen fram emot nästa säsong tror nog att vintern blir ooooooooändligt lång denna gång :)

Gibson
2009-08-16, 21:22
kul när det ploppar upp ideer ser verkligen fram emot nästa säsong tror nog att vintern blir ooooooooändligt lång denna gång :)

Risken är stor.:eek: