handdator

Visa fullständig version : Stockholmssnurren 29/8



Jonas
2009-08-16, 19:20
Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.

Stockholmssnurren (http://www.rapido.se/info/info.php4?PHPSESSID=ef23cec69bc450c110ff2cefc9c638 e5&id=10)

stefanistockholm
2009-08-16, 20:05
Vilka ska åka på Stockholmssnurren den 29 augusti? 17 mil på krokiga vägar låter najs.

Stockholmssnurren (http://www.rapido.se/info/info.php4?PHPSESSID=ef23cec69bc450c110ff2cefc9c638 e5&id=10)


Ja jag hade gärna följt med... Är resesällskapet lika trevligt som i lördags så blir det en skön upplevelse... ... men 29/8 sitter jag på ett plan på väg till Dallas... Yyyeeeehaaaaaa!!!!!8)

Jonas
2009-08-16, 20:09
Ja jag hade gärna följt med... Är resesällskapet lika trevligt som i lördags så blir det en skön upplevelse... ... men 29/8 sitter jag på ett plan på väg till Dallas... Yyyeeeehaaaaaa!!!!!8)

Hm, okej då är du ursäktad, för den här gången. En sämre ursäkt hade varit orsak till uteslutning. ;) I gengäld får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...

Gibson
2009-08-16, 20:52
Hm, okej då är du ursäktad, för den här gången. En sämre ursäkt hade varit orsak till uteslutning. ;) I gengäld får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...

Det är ett måste, att vi får ta del av den resan.:D

stefanistockholm
2009-08-16, 21:12
...får du lova att fota mycket och sen skriva en reseberättelse som jag är ganska säker på att många vill ta del av. Och vi är inte ett dugg avundsjuka...

Hade inte tänkt på det men det är klart att jag ska skriva dagbok. Rapport kommer... å bilder me'

Gibson
2009-08-16, 21:24
Hade inte tänkt på det men det är klart att jag ska skriva dagbok. Rapport kommer... å bilder me'

Härligt jag längtar.;)

klaus
2009-08-16, 22:23
29-8 Tyvärr,tyvärr, är i Italien på bröllopsresa
Funderar inte att byta läge heller,mc rutten får bli senare tillfälle :)

M@rie
2009-08-24, 10:09
Jag är helt klart intresserad av att köra. Är det några fler som bestämt sig?

Jonas76
2009-08-24, 10:25
Jag hade nog vart på där men det krockar med körningen på tuvängen...nästa år kanske...
Förresten, har ni inte kört gokartbana med hoj nån gång så prova....kul som fan, det går inte så fort men det svänger HELA tiden....bra sätt att lära sig sin hoj.

M@rie
2009-08-24, 10:44
GoKartbanan vad det första mina körlärare tvingade på mig. Jag hann mer eller mindre knappt få rull på hojen första gången jag satt på den innan det var dags att lära sig svänga i gokarten. :D

Nina
2009-08-24, 13:23
Och jag kör min BSA från 1944 den dagen så det går inte i år.

Mats Liifv
2009-08-24, 14:28
Jag åker till Hjälmare docka , som det står om i en annan tråd... så det blir ingen snurr för min del!

Lennart K
2009-08-24, 16:15
Jag ska själklart åka med.

Harka
2009-08-24, 23:30
Stockholmssnurren låter absolut som en kul grej att åka.
Nu jobbar jag till sena kvällen både torsdag o fredag men är jag inte alltför morgontrött på lördag och om dom värsta regnmolnen håller sig borta så är jag på.
Kollar av tråden lite senare i veckan och ser vad det blir av det hela.

Bajen-Sam
2009-08-25, 15:14
StockholmsSnurren lördag den 29 Aug.

Funderar på att köra detta om det är ok väder.

Detta är öppet för alla som vill haka på med sin mc oavsett märke eller modell.

Samling för oss som kommer från norra delen.

Avfärd Preem Norrtälje kl 08:00

Vi svänger in vid Roslagsstoppet för att plocka upp intresserade, avfärd ca 08:15.

Nästa stopp vid Shellmacken Roslagsnäsby, automatpumparna inåt Stockholm. Avfärd ca 08:45.

Sen mot Rapidos klubbhus och starten.

Ni andra som vill köra med oss möter vi vid starten

Jag föreslår att alla tar med eget fika, mackor bullar mm.

Rapido arrangerar givetvis även 2009 en StockholmsSnurr för alla hojåkare, sporthojar, motard, stora offroad / äventysrmaskiner, glidare osv!

Alla kör sitt eget tempo, flest rätt på tipsfrågorna vinner!

StockholmsSnurren är en hojrunda för alla hojåkare. Den fungerar lika bra för sporthojar som för glidare. Snurren körs efter karta på krokiga till riktigt krokiga vägar. Längs vägen finns kontroller med knepiga tipsfrågor, den med flest rätt vinner.

I år blir det en snurr på cirka 17 mil. Start mellan klockan 9 och 11 från Rapidos klubbkåk på Skansbacken 4 strax söder om Södermalm.

http://www.rapido.se/info/info.php4?id=241

Skriv gärna här om ni tänker haka på så vi vet om det finns några intresserade.

Bajen-Sam
2009-08-26, 20:34
StockholmsSnurren lördag den 29 Aug.

Funderar på att köra detta om det är ok väder.

Detta är öppet för alla som vill haka på med sin mc oavsett märke eller modell.

Samling för oss som kommer från norra delen.

Avfärd Preem Norrtälje kl 08:00

Vi svänger in vid Roslagsstoppet för att plocka upp intresserade, avfärd ca 08:15.

Nästa stopp vid Shellmacken Roslagsnäsby, automatpumparna inåt Stockholm. Avfärd ca 08:45.

Sen mot Rapidos klubbhus och starten.

Ni andra som vill köra med oss möter vi vid starten

Jag föreslår att alla tar med eget fika, mackor bullar mm.

Rapido arrangerar givetvis även 2009 en StockholmsSnurr för alla hojåkare, sporthojar, motard, stora offroad / äventysrmaskiner, glidare osv!

Alla kör sitt eget tempo, flest rätt på tipsfrågorna vinner!

StockholmsSnurren är en hojrunda för alla hojåkare. Den fungerar lika bra för sporthojar som för glidare. Snurren körs efter karta på krokiga till riktigt krokiga vägar. Längs vägen finns kontroller med knepiga tipsfrågor, den med flest rätt vinner.

I år blir det en snurr på cirka 17 mil. Start mellan klockan 9 och 11 från Rapidos klubbkåk på Skansbacken 4 strax söder om Södermalm.

http://www.rapido.se/info/info.php4?id=241

Skriv gärna här om ni tänker haka på så vi vet om det finns några intresserade.

Jag måste ställa in detta för min del då min gumma bokat upp oss på annat.