Visa fullständig version : Mc-Manifestation idag i Borås
För att manifestera MOT VÅLDET hoppas jag att så många motorcykelåkare från Borås och omnejd som möjligt möts vid grinden på gamla I15 i Borås. Vi åker därifrån kl 19.00 till Klippbron i Sparsör. Ett initiativ av Eagle Riderws Mc som jag tycker är kanon! Häng nu på!!!
Se inlägg i BT 11/8
http://ke2mcw.bay.livefilestore.com/y1pvW7xvjiqfXlHJ4g7w1uNaXLWlSo9vT3kr8CAMr03pdqhqTK 5iAcVWm1guZBB9ToZ_9Jowk62rgSufX2eJKi-ij7tHliQgYpY/DSC00314.JPG
Uppslutningen va total!!!
Kul! Men berätta gärna mer utförligt om händelsen och turen. Skoj att läsa om sådant som händer utanför Stockholm också. :)
För att manifestera MOT VÅLDET hoppas jag att så många motorcykelåkare från Borås och omnejd som möjligt möts vid grinden på gamla I15 i Borås. Vi åker därifrån kl 19.00 till Klippbron i Sparsör. Ett initiativ av Eagle Riderws Mc som jag tycker är kanon! Häng nu på!!!
Se inlägg i BT 11/8
Ett bra initiativ.:)
Bajen-Sam
2009-08-16, 16:48
Ett bra initiativ.:)
Word på det.
Japp. det var bra. Var med där. Syns inte på bilden men parkerade före den blåa som håller på backa.
Mycket folk var det.
Tyvärr missade jag. Var sen från jobbet och bor i Mark. Skulle åkt annars.