handdator

Visa fullständig version : En smygare.



Gibson
2009-08-11, 14:57
En jobbar kompis har gått med i det här forumet och är en blivande återfallsknutte, han har varit inne och läst här på forumet och tycker att det är trevlig stämning och det är ju roligt.

Välkommen PANOKA.:D

Mc-Bosse
2009-08-11, 15:26
Jo trevlig, artig och ;)-stämmning har vi. Annat är det med vissa andra forum där det ibland är total pajkastning och direkt otrevligt med alla personpåhopp.

Jag kan vara lite småfräck ibland men jag menar inget illa. Jag är typen med glimten i ögat!

Heja http://hojen.nu

Nina
2009-08-11, 15:32
Ja här tycker jag att det är en bra atmosfär. Jag har ingen aning alls hur det kommer sig att just detta forum är förskonat från påhopp och personangrepp. Det bästa är att vi har samlats några stycken och kört lite, alla har olika sorters hojar och ingen gnäller om det.

Välkommen PANOKA. :)

leffa
2009-08-11, 15:50
välkommen panoka:)

Panoka
2009-08-11, 16:13
Tack från en ex "smygare" jo jag tycker att det är en skön stämning här på hojen.nu :) jag har varit,är aktiv på andra forum och har sett både pajkastning och påhopp som jag inte tycker hör hamma bland vuxna med gemensamt intresse :mad: en sak som jag gillar med det här forumet är att det inte spelar någon roll vad man kör för typ av hoj eller vilket märke. tack Gibson för att du visade mig hit.

Molgan
2009-08-11, 17:33
Hej å välkommen! =)

Jonas
2009-08-11, 17:34
Ja, välkommen Panoka!

Jag kände mig omedelbart hemma bland folket här på hojen.nu när jag gick med i maj. Forumet känns helt klart mognare än många andra diton. Här är hojåkning det centrala och inte vilket märke man kör eller hur fort det går. Ser alltid fram emot att gå in på forumet efter en dag på jobbet. Och sen hänger jag här tills det är dags att nanna kudden. ;)

Ingemar
2009-08-11, 17:44
Visst är det ett ovanligt trevligt och lärorikt forum man måste ju bara in och se vad som diskuteras. Puttrar själv ofta omkring på småvägar i Östergötland.
Välkommen och vad blir det för hoj Panoka?

Panoka
2009-08-11, 18:27
Tack än en gång. Ja vad ska jag köpa för hoj? Det lutar mot att det blir en custom eller en offroad eller... jag vet inte :o måste ta mig en funderare på vad jag vill.:confused: Tjejen åker på en custom en liten liten savage:p men å andra sidan så är hon inte så stor, så hon trivs väldigt bra med den, men för min del så tycker jag att den är i minsta laget. Jag har funderat på en Triumph, jag har tittat på både Tigern och på Speedmastern men nu har även Scrambler dykt upp i skallen, Thruxton är också en model som jag gillar men jag tror att den blir jobbig att åka några längre sträckor på, tänkte på om man skulle hänga med Mats Liifv på en iron butt :D men jag är inte främmande på att åka japanskt heller.
Vi får väll se vad som dyker upp.
//Panoka