handdator

Visa fullständig version : Säsongen slut för mig:(



tomahs900
2009-08-06, 19:10
Jaha så här såg de ut när jag öppna henne....

Molgan
2009-08-06, 19:25
Usch, hur gick det där till? =/

Mats Liifv
2009-08-06, 20:09
Usch, hur gick det där till? =/

Berätta gärna vad som hände. Verkar vara ett ordentligt ras... :mad:

klaus
2009-08-06, 20:12
tappa inte modet,det är bara att sätta dit nya delar och skruva lite så blir allt som nytt igen,lite service då och då får man väl räkna med:)

tomahs900
2009-08-06, 20:47
De som hänt e att ett av dreven på den överliggande kammen har spruckit...troligtvis pga slitage
att döma av de andra drevet...kedjan har hoppat o ventilerna o kolven hade en dejt:)

Kan även bero på min manuella kedjespännare jag byggde för ett tag sen oxå...suck.

Tappar modet gör jag absolut inte..den ska ihop igen...eller så blir de som jag tänkte under min
depression på jobb idag...jag orka inte mer vid lunch så då åkte jag till mc huset i m-ö o testa en er.6
och en z1000....mmmmmmmm o vi har nog råd....:)

Mc-Bosse
2009-08-06, 21:05
De som hänt e att ett av dreven på den överliggande kammen har spruckit...troligtvis pga slitage
att döma av de andra drevet...kedjan har hoppat o ventilerna o kolven hade en dejt:)

Kan även bero på min manuella kedjespännare jag byggde för ett tag sen oxå...suck.

Tappar modet gör jag absolut inte..den ska ihop igen...eller så blir de som jag tänkte under min
depression på jobb idag...jag orka inte mer vid lunch så då åkte jag till mc huset i m-ö o testa en er.6
och en z1000....mmmmmmmm o vi har nog råd....:)

Ja ut med det gamla och in med det nya! :D

tomahs900
2009-08-06, 21:51
Ja ut med det gamla och in med det nya! :D

Värdet på hojjen får man ju ta lite hänsyn till dock...klx 93:a e de ju trots allt ombyggt...

Kawa orginaldelar e ju inte gratis....
Ska kolla om de finns o få allt som fått stryk (topp,kammHållare) "slipat".
Går de så e de ju lugnt en nya ventiler o en kolv kan man ju kosta på den...
dessutom e de ju ett utmärkt tillfälle o sätta i "R" kolv o ventilerna...lite mer pulver,
lite mer kulfaktor....