Visa fullständig version : Tack.
Tack Klaus, Leffa och Mats för en härlig dag.:D
Mats Liifv
2009-08-02, 23:14
Tack själv, tycker verkligen att vi har kul ihop! :)
Tack själv, tycker verkligen att vi har kul ihop! :)
håller med till 100% längtar redan till mälarn runt:)
Tycker definitivt att vi har haft väldigt lyckade turer tillsammans,mycket trevligt gäng att åka mc med
Håller med och det bästa av allt är att ingen hackar på nån annan för sitt val av mc-modell. Tummen upp för det!
Håller med och det bästa av allt är att ingen hackar på nån annan för sitt val av mc-modell. Tummen upp för det!
håller med till 100%:)
Mc-Bosse
2009-08-03, 18:37
Ja verkligen! Ni verkar ju trevliga AFK (Away From Keyboard) också så jag måste ju hänga på någon gång!
Mats Liifv
2009-08-03, 18:49
Här är det människorna som är det viktiga och inte märket på hojen. Kan bli lite mycket av sådant annars i vissa märkesklubbar...
Ja verkligen! Ni verkar ju trevliga AFK (Away From Keyboard) också så jag måste ju hänga på någon gång!
kom den 15/8 på mälarn runt ,det blir premiär för min del men det är nog en häftig upplevelse:)
Jag tycker att det är ett suveränt trevligt gäng att både åka runt med och sitta och prata om allt möjligt. Det får vi ta till vara på.;):D