handdator

Visa fullständig version : Hemstad ?



LillArne
2007-06-21, 23:37
Kan man fixa sökfunktion på var medlemmarna bor ?
Det kunde vara roligt om det gick så man kan hälsa på och kanske få en fika ;D

Nina
2007-06-22, 08:55
…men det står ju var man bor under avataren. ;)
Fast jag brukar hellre åka ut till andra och fika. Har blivit bestulen i mitt hem av en f.d. kompis så jag är ganska försiktig med vilka jag släpper in hädanefter. >:(

Gibson
2007-06-22, 15:15
Kan man fixa sökfunktion på var medlemmarna bor ?
Det kunde vara roligt om det gick så man kan hälsa på och kanske få en fika ;D



Kul grej, hit är alla välkomna.

LillArne
2007-06-22, 16:10
…men det står ju var man bor under avataren. ;)
Fast jag brukar hellre åka ut till andra och fika. Har blivit bestulen i mitt hem av en f.d. kompis så jag är ganska försiktig med vilka jag släpper in hädanefter. >:(

Det står ju inte under alla ???
Det var en taskig kompis du hade >:( :o

Nina
2007-06-22, 18:00
Jo jätteschysst att sno bankomatkortet och tömma kontot lagom till jag skulle betala alla räkningar. Då var man mammaledig och hade inte precis fett med pengar heller. Hon hade nån gång när jag inte sett det smugit upp bakom mig, kikat när jag slog koden och memorerat den. >:(

Sen var hon historia direkt men hon hade stulit strax innan hon tömde kontot som jag inte upptäckte förrän tre månader senare när jag fyllde år och skulle bjuda på tårta så var min tårtspade i guld som alltid, alltid stått i bokhyllan bredvid finservicen bara borta. Puts väck.
Jag började gapskratta och sa ”Men måste hon sno DEN OCKSÅ?!”. Kan bara hoppas att alla hennes tårtor smakar mögel eller nåt i fortsättningen. ;)

pewa
2007-06-24, 15:11
…men det står ju var man bor under avataren. ;)
Fast jag brukar hellre åka ut till andra och fika. Har blivit bestulen i mitt hem av en f.d. kompis så jag är ganska försiktig med vilka jag släpper in hädanefter. >:(

Det står ju inte under alla ???
Det var en taskig kompis du hade >:( :o


Om det inte står var man bor på vissa så har dom inte fyllt i något.. man måste gå in under Profil och fylla i var man bor för att det ska synas.

Men att kunna söka på hemstad är en bra idé! Har varit bortrest över helgen men ska kolla upp det till veckan, jag återkommer 8)

asterix
2007-06-25, 08:25
;D Nu står det var jag bor,å kaffe fixar jag om nån kommer, har ni tur finns det kanske nybakade kakor åxå :P

pewa
2007-06-26, 17:05
Sådär, nu kan man söka efter ort.
Går in på "Medlemmar" sen "Sök medlemmar". Kryssa för rutan "Sök efter ort" och skriv in orten i sökrutan.

Hoppas alla ställer upp och bjuder på kaffe nu! 8)