handdator

Visa fullständig version : Tv gäller några timmar framöver.



Gibson
2009-07-19, 11:16
Nu börjar speedway tävlingen som blev inställd igår, ska bli spännande även om jag inte tror att Sverige tar guld men det är speedway och då kan allt hända. Efter det så är det ju motogp på viasat motor som man har nu för tiden, vi fick det i fredags.

Vi är ensamma nu efter några dagar med svärmor på besök som var trevligt som vanligt, hon är så lätt att ha med att göra, hon mådde mycket bättre när hon hade varit här några dagar och det är kanske inte så konstigt, hon sitter ju ensam i lägenheten uppe i Nyköping och kan inte gå ut så mycket tack vare ryggskottet som hon fick i påskhelgen men det håller på att bli bättre men det tar tid, det kanske inte är så konstigt för hon är 88 år gammal.

Vi ska ta hit min farsa några dagar om ca en vecka så får vi se om han mår bättre, jag hoppas det för jag är orolig för honom och hans hälsa. Det är svårt att ha honom så långt bort men han vägrar att flytta och han vill nog flytta hem till sin by i Kroatien och jag vet inte hur det blir för honom där nere med vård om det kommer att behövas. Vi får se hur saker och ting utvecklar sig.

Mc-Bosse
2009-07-19, 11:48
Tv gäller ja. Men för min del är det finalen i tennis som gäller Söderling/Monaco. Och även dubbelfinal. Om det inte blir inställt på grund av regn... Här hos mig har det sannerligen inte varit mc-väder varken igår lördag eller idag söndag. :mad:

leffa
2009-07-19, 14:57
inget är som väntans tider:)

Mc-Bosse
2009-07-19, 14:58
Monaco/Söderling 3-6 40-A

Mc-Bosse
2009-07-19, 14:59
Monaco/Söderling 3-6 0-1

Ser bra ut!