handdator

Visa fullständig version : Det var en nitisk jä…



Nina
2007-06-20, 11:51
Varit på uppkörning i dag och fick en nitisk jä… >:(
Det jag föll på var krypkörningen, han ville jag skulle köra väldigt långsamt — som Märta 90 år med gåstol, ungefär 2-3 km/tim MAX, absolut inte lov att använda nån broms utan reglera allt med gas och koppling enbart. Så bitvis gick det för fort, tyckte han givetvis och visade hur sakta han ville jag skulle köra, det var långsammare än långsammaste gångfart. Ingen av de andra kröp så sakta igenom banan! Så vad ÄR egentligen gångfart? Som Märta 90 år med gåstolen eller ungdomen på 20 år? Det beror helt på vem man får som inspektör.

Nästa grej var 90-bromsen, även om jag låste bakhjulet så släppte jag den men det var inte okej för honom. Tyvärr. :'(
Inget nytt försök heller. Han kanske inte gillar tjejer? ???

Senare hörde jag folket berätta att han är lite labil, vissa dagar kan han vara bra och andra dagar är han grinig. I dag var tydligen en grinig dag. De ifrågasatte också hans bedömning, om han verkligen gjort en schysst bedömning i sin helhet men nix, inget körkort. Punkt slut. :(

Nästa gång ska jag absolut inte ha honom, jag ska bara ha en annan. Dyker han upp så säger jag bara att jag vill ha en annan att leka med.

Nya friska tag! (Nu kan jag väl inte få en mer petigare än han?)