handdator

Visa fullständig version : Oväder



Nina
2009-07-03, 10:07
Oj oj oj... Vilket oväder vi fått nu. Det är hett och det är så där klibbigt kvavt. Blä.
Hundkojan hämtades från verksta'n, det var inget mer fel på den efter krocken, vilken tur. Den nya fälgen kommer nästa vecka så jag fick köra hem den med den gamla fälgen på.

Oj vilken blixt! Ska nog stänga ner internet nu...

Gibson
2009-07-03, 10:17
Oj oj oj... Vilket oväder vi fått nu. Det är hett och det är så där klibbigt kvavt. Blä.
Hundkojan hämtades från verksta'n, det var inget mer fel på den efter krocken, vilken tur. Den nya fälgen kommer nästa vecka så jag fick köra hem den med den gamla fälgen på.

Oj vilken blixt! Ska nog stänga ner internet nu...

HE HE, vi hade oväder här igår kväll och det lustiga var att jag hade min koja på service igår så det kanske framkallar oväder att lämna in dom på verkstad.;):D

Nina
2009-07-03, 11:57
Ja vi får sluta lämna dom där. ;)

Mc-Bosse
2009-07-03, 15:24
Jag mitt nöt hade bestämt mig för att köra till byn för att köpa mjölk i förrgår. Det stora ÖSREGNET kom då så hojen fick ju stå men Saaben gick ju att köra med. Där är ju vindrutetorkare och så på den ju. ;) Ingenting stoppar en busschaufför så iväg körde jag.

På väg hem tändes laddningslampan. Antagligen hade jag fyllt generatorn med vatten eftersom det var minst 17 meter djupa sjöar på väggarna och dom skulle ju tvunget forceras. Nästa dag startade jag Saaben och efter ett tramp på gasen så slocknde lampan. Skönt när det lagar sig själv ju! :)

Gurrag
2009-07-03, 16:16
http://www.youtube.com/watch?v=5pEt5UriB7A

Kom o tänka på detta klipp efter din berättelse bosse.