handdator

Visa fullständig version : Victory



Jan-Olov
2009-06-08, 18:42
Ska man köpa en snygg custom så ska det vara en sådan här som en klubbkompis köpt.

Kicki
2009-06-09, 10:59
Och sen över till Victoryn! Ja visst är den snygg. Provkörde en på High Chaparral nu i helgen. En helt underbar hoj. Lite dyr då för min plånbok, men helt klart värd sina pengar. Drömmen är att kunna köpa en sån till gubben. Hälsa din kompis och grattulera till en jätte fin hoj! / Kicki

Hilda
2009-06-10, 09:12
Visst är Victoryn fantastiskt vacker :)
Ligger högt på min önskelista, men som Kicki skriver ligger ju priset lite över vad även min plånbok kan presestera.
Skulle utan att tveka välja Victoryn före HD.

swedan
2009-06-15, 17:27
Håller med om att Victryn är grymt snygg. Provsatt dem på hojmässan.
Det enda som hindrar att man köper en är storleken på plånboken.

klaus
2009-06-19, 06:13
tänkte skaffa en sån till frugan,Arlene Ness edition :o

Guzzi-Leif
2009-06-19, 11:58
Festligt att den har sådan dragkraft på kvinnor, denna speciella best. Glad midsommar på er alla!

Bänkad o Klar
2009-06-22, 23:31
Och sen över till Victoryn! Ja visst är den snygg. Provkörde en på High Chaparral nu i helgen. En helt underbar hoj. Lite dyr då för min plånbok, men helt klart värd sina pengar. Drömmen är att kunna köpa en sån till gubben. Hälsa din kompis och grattulera till en jätte fin hoj! / Kicki


Visst är Victoryn fantastiskt vacker :)
Ligger högt på min önskelista, men som Kicki skriver ligger ju priset lite över vad även min plånbok kan presestera.
Skulle utan att tveka välja Victoryn före HD.


Festligt att den har sådan dragkraft på kvinnor, denna speciella best. Glad midsommar på er alla!

Förvisso är jag inte kvinna :D men jag blir minst sagt nyfiken på vad som gör den så intressant (om man nu struntar i utseendet :p) Ge mig en hint ni som testat :)

Nina
2009-06-23, 09:55
Njä... Jag är kvinna och dras inte till den.

Mats Liifv
2009-06-23, 10:18
Man jämför en Victory och en HD i senaste MC-nytt....om det kan bringa någon klarhet i frågan? :rolleyes:

Bänkad o Klar
2009-06-25, 01:29
Man jämför en Victory och en HD i senaste MC-nytt....om det kan bringa någon klarhet i frågan? :rolleyes:

Ska leta i tidningshögen som ännu ej hunnit blivit läst :o

Bänkad o Klar
2009-07-09, 22:59
Man jämför en Victory och en HD i senaste MC-nytt....om det kan bringa någon klarhet i frågan? :rolleyes:

Japp, jag hittade tidningen (i högen av min son's serietidningar :eek:, tydligen en till med hojintresse :D) och nu är jag lite klokare ;)

Daimbag
2009-07-27, 01:49
Den är snygg men felar lite på bakpartiet. Det skulle varit ett bredare bakdäck samt en snyggare bakskärm.