handdator

Visa fullständig version : Nära ögat idag



tomahs900
2009-05-28, 20:07
Idag va de riktigt nära.
Kom inne i byn efter en lyckad bes:) när bilen jag möter plötsligt ska
svänga vänster, ingen blinkers inte stanna bara köra va hans motto..
Jag nitar o får släpp på framdäcket samtidigt som hojjen börjar lägga sig åt vänster
av ren reaktion släppte jag o gick över slår knät i hans baklyckta o sen upp
på trottoaren.....hinner hämta mig lite men när jag ser idioten fortsätta köra utan
att ens stanna o höra hur de gick blev jag asförbannad o dåligt temperament som man
e begåvad med så for jag efter han....en snabb omkörning då han ökat till 70-80 i byn
lagom bredvid honom får jag upp foten o sparkar av backspegeln på han......
Då passar de o stanna!!!
Nu skulle han polisanmäla mig för han hade inte gjort något fel....
Så jag drog till med att han missa vittnena på trottoaren som såg hela händelsen
o hota tillbaka med att polisanmäla honom...då tyckte han plötsligt vi skulle glömma hela historien???

Vilka jävla idioter de finns.( tyvärr känner jag mig oxå som en av dom efter min lilla vansinnesfärd i byn:(

Molgan
2009-05-28, 22:07
När adrenalinet är uppe i öronen efter ett sånt tillbud är det svårt att agera sansat, de flesta skulle nog reagerat som du gjorde. Var ju med om en liknande historia med smitande bilförare förra sommaren. Som tur var slog jag huvet så hårt i asfalten att det tog ett tag att fatta vad som hänt och därmed ilskna till, bilföraren hade dragit för länge sen. :p

Jan-Olov
2009-05-28, 22:31
Fy fan va fegt att smita på det viset. Om nu olyckan är framme och jag ställer till det för en medmäniska så är det bara att stå får det jag ställt till med.

Nina
2009-05-29, 05:58
Låter som han visste vad han gjorde där vid svängen, j*vla fegisar det finns. Var han gammal också? Jag hade också blivit skitarg och slagit av sidspegeln. En sidspegel går alltid att byta ut, det är lite svårare med mc-förarens liv att få nytt. Skönt att det gick bra för dig trots allt.

fransson
2009-05-29, 09:39
Idag va de riktigt nära.
Kom inne i byn efter en lyckad bes:) när bilen jag möter plötsligt ska
svänga vänster, ingen blinkers inte stanna bara köra va hans motto..
Jag nitar o får släpp på framdäcket samtidigt som hojjen börjar lägga sig åt vänster
av ren reaktion släppte jag o gick över slår knät i hans baklyckta o sen upp
på trottoaren.....hinner hämta mig lite men när jag ser idioten fortsätta köra utan
att ens stanna o höra hur de gick blev jag asförbannad o dåligt temperament som man
e begåvad med så for jag efter han....en snabb omkörning då han ökat till 70-80 i byn
lagom bredvid honom får jag upp foten o sparkar av backspegeln på han......
Då passar de o stanna!!!
Nu skulle han polisanmäla mig för han hade inte gjort något fel....
Så jag drog till med att han missa vittnena på trottoaren som såg hela händelsen
o hota tillbaka med att polisanmäla honom...då tyckte han plötsligt vi skulle glömma hela historien???

Vilka jävla idioter de finns.( tyvärr känner jag mig oxå som en av dom efter min lilla vansinnesfärd i byn:(
Mycket bra gort har gort samma grej ett par ggr