handdator

Visa fullständig version : Jag har tråkigt



Nina
2009-04-16, 17:37
Undrar om jag ska gräva fram Hondan ur garaget och ta en kort sväng ikväll?

Mats Liifv
2009-04-16, 18:01
Låter väl som en idé så god som någon.....den här gången lär den väl starta! ;)

Jan-Olov
2009-04-16, 18:44
Kom bara ihåg bensinkranen.:D

Nina
2009-04-16, 19:22
Jo, den kom jag minsann ihåg nu, bensinkranen. :D

Nu har jag kört en kort runda med den, hade glömt hur den kändes, för det var ju så länge sen som juni 2008 sist jag körde med den. Nu kom jag underfund med varvräknaren, om jag höll den på höga varv blev den riktigt pigg. Jag har fiskört den som en vanlig mc förut men den kräver mer handhavande som en sporthoj. Och det är det ju egentligen, på den tiden var den en supersporthoj.

Den är riktigt stadig och stabil, känns inte alls glapp eller annat konstigt, jag skulle kunna köra den utan att hålla i styret för så pass rak känns den i ram och allt. =)

Nedan en bild på dagens korta rundtur, jag kommer garanterat köra den här oftare!

stefanistockholm
2009-04-17, 11:59
Jag mötte en guldfärgad Honda och förare i vit (eller ljus) hjälm mellan Handens centrum och OKQ8 macken på väg söderut, strax före ½7 tiden i går kväll... var det du?
Hojen blänkte som attan i kromet så jag blev riktigt glad...
Nu är sommaren på väg!!! Yeehaa!!!

Nina
2009-04-17, 12:01
Jag mötte en guldfärgad Honda och förare i vit (eller ljus) hjälm mellan Handens centrum och OKQ8 macken på väg söderut, strax före ½7 tiden i går kväll... var det du?
Hojen blänkte som attan i kromet så jag blev riktigt glad...
Nu är sommaren på väg!!! Yeehaa!!!
YES! Det var jag som puttrade runt på den, kanske jag hälsade på dig, jag mötte en glidare jag morsade på.

stefanistockholm
2009-04-17, 12:03
YES! Det var jag som puttrade runt på den, kanske jag hälsade på dig, jag mötte en glidare jag morsade på.


Det var jag det... :-)

Nina
2009-04-17, 12:20
Vad skoj, att det var du hann jag inte se (fast jag körde så långsamt hi hi). =)