handdator

Visa fullständig version : Risebo.



Gibson
2007-06-16, 13:35
Jag har hört att dom har träff i Risebo varje onsdag från kl: 1700, med korvgrillning och kaffe.
Jag har inte varit där ännu men ska försöka åka dit så fort som möjligt, det kan vara roligt, det är ju bara 8 km dit.

Gibson
2007-07-23, 15:28
Känner mig lite skamsen men jag har inte varit där ännu och på onsdag kan jag inte för då ska jag hämta svärmor, kanske jag hinner nästa vecka. :-[

Gibson
2007-08-03, 14:12
Var där i onsdags för första gången och det var trevligt men det var inte många knuttar där, ca 10 st och alla var 50-70 år på custombågar så jag var den ända under 50 med sporthoj.
Det är kul att prata med gammla knuttar och höra deras mc-historia, för alla som var där var som jag återfallsknuttar och dom berättade vad dom hade haft för hojar förut och det var flera av dom som hade åkt silverpilen, det verkar som dom var populära på sin tid. Sen så berättar dom om hur det var här i bygden förr och det är roligt att höra för en annan som är inflyttad. En sak kan man nästan påstå och det är att alla är släkt med varandra på nogot sätt, det blir väll lätt så i en liten byggd som den här. ;)