handdator

Visa fullständig version : Glad Påsk 2009!



pewa
2009-04-09, 12:53
http://www.hojen.nu/bilder/nyheter/2009/gladpask.gif

Molgan
2009-04-10, 08:39
Glad Påsk! Hoppas alla slipper snöfall 2 dar i sträck som vi haft här, trodde man skulle få åka runt på knarren den här helgen men det ser ut att bli en vit påsk. =(

Nina
2009-04-10, 08:57
Glad Påsk! Hoppas alla slipper snöfall 2 dar i sträck som vi haft här, trodde man skulle få åka runt på knarren den här helgen men det ser ut att bli en vit påsk. =(

Hi hi, tips: dubbdäck. ;)
Då känns det precis som när man kör på grus, du borde prova Molgan, då kan du köra hoj året runt. :)

GLAD PÅSK ALLIHOPA!! :D

Gibson
2009-04-10, 09:04
Glad påsk.:D

Mats Liifv
2009-04-10, 09:32
Hi hi, tips: dubbdäck. ;)
Då känns det precis som när man kör på grus, du borde prova Molgan, då kan du köra hoj året runt. :)
Dessutom lär man väl inte salta vägarna i dina hemtrakter. Saltet är ett gissel som förstör både bilar och de motorcyklar som dristar sig till att köra vintertid i Stockholm. Budhojarna ser fruktansvärda ut efter en vinter i "slaskets huvudstad". Hade jag bott längre norrut i landet och sluppit slask och salt hade jag haft en vinterhoj med dubbdäck, ingen tvekan om det.

Molgan
2009-04-10, 09:49
Dessutom lär man väl inte salta vägarna i dina hemtrakter. Saltet är ett gissel som förstör både bilar och de motorcyklar som dristar sig till att köra vintertid i Stockholm. Budhojarna ser fruktansvärda ut efter en vinter i "slaskets huvudstad". Hade jag bott längre norrut i landet och sluppit slask och salt hade jag haft en vinterhoj med dubbdäck, ingen tvekan om det.
Ska ni börja hacka på mig här oxå, har fått pikar hela vintern från alla som kör runt på dubbat. :D Hade jag haft ett garage skulle jag dubba, nu är jag tvungen att ha hojen inlåst i källaren på jobbet (och det är ett halvdagsprojekt att baxxa den därifrån) så vinterkörning får vänta tills jag hittar nåt garage i trakten som man kan hyra. För nån vecka sen fick jag den här bilden skickad till mig:

http://img23.imageshack.us/img23/3720/is1d.jpg

Ren och skär sadism! :mad:

Ingemar
2009-04-10, 14:56
Lider verkligen med Er uppe i Norr.Här i Småland är det bästa tänkbara åkväder.
Glad Påsk.;D

leffa
2009-04-10, 20:51
när jag satt o tog en kaffe kom en likadan mc som din molgan åkandes förbi jag måste säga att det är skönt ljud i de där cyklarna. ps.GLAD PÅSK ALLA RIDERS :)