handdator

Visa fullständig version : viasat motor



turbo
2009-03-26, 13:24
mer hojracing på TV!

nya viasat motor satsar på att bli en riktigt stor motorkanal. de kommer bland annat att visa motogp, pro superbike m.m. även bilracing för den som är intresserad av det, nascar, stcc m.m.

skoj! hoppas intresset blir stort så kanalen får finna kvar, jag ska i alla fall titta! :)

Nina
2009-03-26, 13:53
Jaa vad skoj! Motorsport är det alldeles för lite av, bra att de ordnar mer tid åt motorsport. =)

Scorpio
2009-04-02, 11:12
Jag har tidigare varit sur för att allt mer styrs över till betalkanalerna, men Viasats Motors storsatsning på motorsport 2009 har fått mig att teckna abbonemang á 99 kr/månad. På köpet får man Viasat Sport och Viasat Fotboll, vilka jag i.o.f.s. inte tittar på.

Gibson
2009-05-01, 09:10
Jag ska byta från boxer till viasat i sommar.:D

Gibson
2009-05-17, 12:37
Jag ska byta från boxer till viasat i sommar.:D

Har varit och pratat med dom på tv affären och dom ska komma ut och kolla upp hur det är med mottagningen här hemma om 3 veckor, det dröjde så länge pga jag inte vet riktigt hur jag kommer att jobba dom kommande 2 veckorna. Det står flera träd i söderläge och dom ska kolla så att jag tar ner dom som behövs tas bort, så nu är det på gång, snart kan man se Rossi och hans enorma körningar igen jag har saknat det.;)