handdator

Visa fullständig version : Facebook



Liez
2009-03-08, 21:04
Är ni med i Facebook? Jag är med där och där finns grupper med alla möjliga olika intressen, däribland mc.
Jag har hittat gamla skolkamrater där som inte bor kvar här på orten och jag tycker det är skoj att hitta dom...

turbo
2009-03-10, 14:48
jag var med förut men har raderat min användare, jag gillar inte riktigt facebook... alldeles för rörigt.

kanske får starta en hojen.nu-grupp?

Liez
2009-03-10, 16:42
jag var med förut men har raderat min användare, jag gillar inte riktigt facebook... alldeles för rörigt.

kanske får starta en hojen.nu-grupp?
Ja, prova kan man ....får se om intresse finns...

pewa
2009-03-10, 16:45
Har inte heller facebook, skulle gå åt alldeles för mycket tid där om jag skaffade det :)

Men om det finns några intresserade så fixa en grupp, tror dock det är enklare att snacka och nätverka direkt via hojen.nu istället.

Nina
2009-03-10, 17:19
tror dock det är enklare att snacka och nätverka direkt via hojen.nu istället.
Håller med, jag är med i Facebook men är inte där så ofta. För varje gång jag går dit är ingen där....

Molgan
2009-03-10, 18:21
Kommer aldrig att sätta min fot, eller rättare sagt mitt ansikte, på facebook. Det är en principfråga. :p

Jan-Olov
2009-03-10, 20:28
Det pratades tidigare om att uppgifterna kunde missbrukas, jag vet inte?
Arbetsgivare som skall anställa en ny medarbetare kan ju få en bild av den sökande och det kan vara helt fel. För egen del har jag ingen anledning att gå med, för gammal för sådant.

leffa
2009-03-10, 20:42
jag har inte varit ute på facebok tycker att det hör till ungdomen känner mig för gammal för den saiten men mina barn är där o lägger in bilder o chattar ,jag håller hellre till på denna sait bland trevligt mc-folk.

Jan-Olov
2009-03-10, 20:43
jag har inte varit ute på facebok tycker att det hör till ungdomen känner mig för gammal för den saiten men mina barn är där o lägger in bilder o chattar ,jag håller hellre till på denna sait bland trevligt mc-folk.

Jag kan inget annat än hålla med.