handdator

Visa fullständig version : resor -09



loffe.2
2009-03-07, 23:40
Ja ,nu närmar vi oss en ny säsong med stormsteg, en del är redan igång.
Då kan man undra??:
Blir det något av med MC-resa i sommar i dessa nedskrivnings o jämmertider??
Hade tack o lov lite undanlagt,så vi skall unna oss en Norge-resa till sommaren, vi har annars åkt på Europa de senaste 3 somrarna o om man håller sig till öst, finns det nog fortfarande chans att resa hyfsat billigt där, speciellt om man tältar.
Va tyck ni- hur ser det ut???

Molgan
2009-03-08, 03:39
Jag får min lön som vanligt och bensinen är inte dyrare än annars, så självklart ska det resas. Enda sättet att få Sverige ur "krisen" är att bränna så mycket pengar vi bara kan. Helst inrikes. =)

PatrikAdolfsson
2009-03-08, 10:41
Jodå.

1 vecka i Norge med svärfar samt en hel del inom Sverige blir det. Eventuellt kan det bli en tur neråt Europa också om jag hinner :D

Familjen skippar utlandssemestern i sommar eftersom vi köpte en större båt i höstas som vi tänkte kryssa runt med i Mälaren 1-2 veckor i sommar.

christianka
2009-06-29, 12:59
Japp 1 vecka med 2 kompisar i Värmland (kommer själva ifrån västra götaland). Har en stuga i Liljendal (5 mil norr om Filipstad) att utgå ifrån.

Naturligtvis följer tältet med för spontana övernattningar.

Längtar (åker kl 14 på fredag)

fransson
2009-06-29, 14:00
Stannar hemmavid hela semestern mindre utflykter med Viffen, längre med segelbåten som införskaffades i våras

pewa
2009-06-30, 23:38
Inget spikat men förhoppningsvis en sväng till Norge, dags att se alla dessa vägar det snackas om :)