handdator

Visa fullständig version : däckstorlek,packning,mm



klaus
2009-03-01, 14:42
Grävde lite i mitt fotobok och hittade några bilder.Det har varit snack om bakdäcket,vad tycks om detta framdäck,svängbart? :) Hojen klar för resan,snygg packning. :D Coola avgasrör,kolla även hojen i bakgrunden:rolleyes: Tror ni besiktningen skulle ha synpunkter:confused:

leffa
2009-03-01, 15:00
dom skulle nog få lite huvudbry

klaus
2009-12-24, 13:43
ratbike finns även här

GasseLurra
2009-12-25, 10:14
Det ser ut som det sitter en Big-block maskin i den bakre Boss-Hossen. Kan de va så?

Mats Liifv
2009-12-25, 13:02
ratbike finns även här

Den hojen var nog lite "råttigare" än de flesta skulle jag vilja säga....:D

klaus
2009-12-25, 19:05
Jo,dom är båda Boss Hoss och båda big block,den främre vann utställningen i USA

Jo,hojen är något råttig,man skulle gärna se hojen under all packning,smaken är ju olika,jag föredrar nog kromgläns :)

Mats Liifv
2009-12-25, 19:37
Jo,dom är båda Boss Hoss och båda big block,den främre vann utställningen i USA

Jo,hojen är något råttig,man skulle gärna se hojen under all packning,smaken är ju olika,jag föredrar nog kromgläns :)

Gissar att det skulle kunna vara lite svårt att få plats med benen med tanke på avgasrörens placering. Kanske inte gör så mycket i USA? Dom flesta hojar som finns på utställningar där är väl ändå sällan eller aldrig startade utan körs bara runt på trailers från den ena utställningen till den andra?
Stor skillnad mot hur du använder din hoj. Den används verkligen, till stor glädje för omgivningen...:)

klaus
2009-12-26, 16:19
Har sett på film hur båda av dessa Bossar körs i trafik,den främre såg jag nyligen vara till salu med vanliga avgasrör

klaus
2011-04-03, 13:32
jo,omgivningen verkar tycka om V8, senast fick jag inbjudan till Corvette klubbens möte, dom ville se motorn på bara två hjul :)

Hojpunkten
2011-04-04, 17:41
Grävde lite i mitt fotobok och hittade några bilder.Det har varit snack om bakdäcket,vad tycks om detta framdäck,svängbart? :) Hojen klar för resan,snygg packning. :D Coola avgasrör,kolla även hojen i bakgrunden:rolleyes: Tror ni besiktningen skulle ha synpunkter:confused:

OJoj inga dåliga grejer...jag får vilda fantasier här hemma..o ritbordet slits flitigt :D

//Nikko Hojpunkten