handdator

Visa fullständig version : MC-mässa i Halmstad



ZZR14
2009-02-21, 18:44
Mc-mässan i Halmstad var ingen "höjdare".Alldeles för lite hojar och för mycket "loppis" prylar.Hade väntat mig mer...hoppas det blir bättre i framtiden.

fransson
2009-02-21, 20:19
Mc-mässan i Halmstad var ingen "höjdare".Alldeles för lite hojar och för mycket "loppis" prylar.Hade väntat mig mer...hoppas det blir bättre i framtiden.
Håller med helt och hållet. Mest bara skit

Mats Liifv
2009-02-21, 22:26
Man har kört samma variant i Stockholm under de år den stora mässan gått i Göteborg. Bara skoputs, lakritsremmar, glasögonputsmedel etc. och sedan någon enstaka motorcykel som alibi. Rent bondfångeri! :mad:

Kanten
2009-02-21, 22:31
Håller med helt och hållet. Mest bara skit

Fast det fanns ju mängder med trevliga personer att tjöta med ;-)

Kanten
2009-02-21, 22:32
Och så fanns det ett par snygga Trikes som folk fotade hela tiden :-)

Nilsson
2009-02-21, 22:35
jag tycker ej man ska jämföra dessa mässorna , halmstad mässan är ju nästan bara lokala firmor och klubbar men visst jag var där i fredags , och funderade på varför via satt hade 2 montrar . och fattade inte vad de har på en mcmässa att göra

fransson
2009-02-21, 23:13
jag tycker ej man ska jämföra dessa mässorna , halmstad mässan är ju nästan bara lokala firmor och klubbar men visst jag var där i fredags , och funderade på varför via satt hade 2 montrar . och fattade inte vad de har på en mcmässa att göra
GP GP

Mats Liifv
2009-02-21, 23:22
GP GP

Precis så, dom har tagit över rättigheterna att få sända MotoGP från Eurosport, så nu måste man skaffa Viasats motorkanal också om man ska följa Rossi & Co!

fransson
2009-02-21, 23:41
Precis så, dom har tagit över rättigheterna att få sända MotoGP från Eurosport, så nu måste man skaffa Viasats motorkanal också om man ska följa Rossi & Co!

Startar i aprill