handdator

Visa fullständig version : Måste älska polisen ibland



zerokool
2009-02-12, 18:36
Här e dom i sitt esse lol
http://www.youtube.com/watch?v=dBJALminOb8&

Jan-Olov
2009-02-12, 19:18
Här e dom i sitt esse lol
http://www.youtube.com/watch?v=dBJALminOb8&

Hoppars att jag aldrig träffar på sådarna skitstövlar, jag skulle bli helförbannad. Grabben var lite kaxig och små dum men han måste ha rätt att kräva legg av någon som utger sig för att vara polis.

Guzzi-Leif
2009-02-12, 22:39
Och jag som trodde att polisen slutade anställa imbecilla, dryga, omogna machomän redan för fem-tio år sedan. Fy fan vilka översittartyper!

Molgan
2009-02-12, 23:06
En rutinerad polis hade väl småleende ignorerat tonåringen som sitter å piper i bilen? Antingen så har polismannen bråkat med frugan eller också har bilföraren lyckats reta upp honom redan innan kameran sattes igång, dom måste väl hört legitimationssvammlet 1000 ggr förut..

Guzzi-Leif
2009-02-12, 23:36
En rutinerad polis hade väl småleende ignorerat tonåringen som sitter å piper i bilen? Antingen så har polismannen bråkat med frugan eller också har bilföraren lyckats reta upp honom redan innan kameran sattes igång, dom måste väl hört legitimationssvammlet 1000 ggr förut..

Korrekt beteende hade väl varit att öht inte ta diskussionen utan prompt legitimera sig.
Att sedan börja svamla juridik och berätta att man gått 2½ år postgymnasial utbildning (varav för övrigt juridik är en försvinnande liten del) är ju rena kräkpillret.

Jan-Olov
2009-02-12, 23:45
Helt riktigt han skulle visat sitt legg, men de båda har väll samma mentala utvecklingsgrad därav den dumma diskusitionen det vill säga tonåringens.

leffa
2009-02-13, 09:20
hoppas att man aldrig träffar på sådana poliser man skulle bli heligt förbannad dom ska ju kunna visa leg ,översitteri fasoner är det värsta jag vet

turbo
2009-02-14, 20:55
jag tycker både de som filmar och polisen verkar vara idioter

Mats Liifv
2009-02-15, 11:08
jag tycker både de som filmar och polisen verkar vara idioter

Han var bara ute efter att provocera, som jag ser det. Poliserna borde man dock kunna ställa lite högre krav på än vad de visade upp här....

Kanten
2009-02-15, 20:26
Har kanske haft tur, för jag har då aldrig blivit illa bemött av någon polis, har trots allt blivit stoppade rätt många gånger, även bidraget en del till statskassan :-)
Trots allt, så blir man väl bemött på samma sätt som man själv uppför sig.