handdator

Visa fullständig version : Se mig köra Hva 256A



Nina
2009-02-08, 07:06
Ha ha ha, det var bättre flyt innan. Jag upptäckte att Per saknades bakom mig så jag vänder och kör tillbaka. Det här är när jag hade hittat Per och vi ska fortsätta köra. Jag hade fel växel i på krönet, jag stannar för jag fick inte i en lägre växel och även när jag stod still fick jag inte i en lägre växel. Mitt lilla dunsande på hojen är när jag tycker jag ska få i en lägre växel och det inte vill som jag vill. Så jag antog jag hade fått i en lägre växel i alla fall och ska köra iväg, då stannar hojen — för att jag hade en för hög växel i…
…och sen fick jag inte i en högre växel när jag började köra så jag körde långsammare än jag annars körde i slutet av filmen. Mina första stapplande steg på en hoj med skidor på vintern.

Men det var jätteskoj!! Nu är jag fast. :D

Klicka här (http://picasaweb.google.com/Perax.MC.Militar/Nina256A#5300163016389981490)

PatrikAdolfsson
2009-02-08, 11:43
Kewl. Såg spännande ut :D

Mats Liifv
2009-02-08, 14:59
Där hade du i alla fall vinterväg att öva på, till skillnad mot dagens rally. Skulle gärna pröva på en riktig vinterväg med packad snö, säkert skitskoj!

Nina
2009-02-09, 07:09
Ja det var jättekul att köra på en isig väg!! Jag är fast i det där nu. Man har dubb och man har skidor på, det kändes rätt så stabilt och säkert med dom på och man stod upp. Man märkte inte så mycket av halkan så att säga. Under dagens vinterrally tyckte jag det var synd att det var mer asfalt än snö och is ute. Bara ett ställe hade isbelagd plan och det var vid Högstabanan och där kunde jag använda skidorna men det var enda gången de kom till användning. Nåja, snart åker jag till Älvdalen och där finns det snö i mängder vet jag. =)