handdator

Visa fullständig version : Härligt!



Nina
2007-06-12, 16:32
;D

Så ser man ut när banan sitter rätt hyfsat. Krypet var lite bättre, målet är fortfarande att inte sätta ner en enda fot, svårt mål att uppnå och de där fötterna åker ner nån gång ibland i alla fall. I morgon är det en till dubbellektion, då ska jag knyta fast fötterna på fotpinnarna. Bara skylla sig själv om hon inte duttar ut kopplingen istället! Jag vrålade högt av glädje i dag när jag lyckades dutta runt banan och satte ner en fot bara en enda gång på hela tiden! Vad det kändes härligt just då. :D

De hårda inbromsningarna ja... Jag vet inte vad jag börjat med NU men plötsligt är bromsförhållandet omvänt?? Det är typ 80% bakbroms och 20% handbroms…
Ett låst bakhjul och så klart en längre bromssträcka blir ju resultatet bara därför! Fast det började bli rätsida på det där strax innan vi for hemåt igen.

Uppgraderad?
Jag måste ha blivit uppgraderad för jag får köra deras nya hoj nu. :D
Kul, man blir ju så himla glad när man får köra den nyare hojen! Inga bucklor och märken, går jättefint och är supertyst, bara lite svårt att hålla farten för den väsnas inte ens som de äldre gör, jag har ju lärt mig höra vilken fart jag håller på de gamla hojarna...