handdator

Visa fullständig version : Värt att härma?



Guzzi-Leif
2009-01-18, 12:20
På BMW Forum har man börjat en artikelserie om Forumets medlemmar så man får lite mer feeling för personerna bakom nicket ( http://bmwklubben.se/artiklar.php?mode=3&aid=7763 ).
Något för oss här också?
För visst är väl goda idéer värda att plagiera?!

leffa
2009-01-18, 13:50
håller med dig nu är det bara namn det skulle vara kul att känna till lite om personerna bakom namnen

pewa
2009-01-18, 16:25
Det där är ingen dum idé! En av tankarna med Månadens Hoj var densamma, att få lära känna medlemmarna lite bättre. Kanske att man skulle utöka reportaget om varje medlem då denne blir utsedd till månadens hoj?

Tävlingen Månadens Hoj är tänkt att köras varje månad med undantag då vi kör andra tävlingar, som nu t.ex. tävlingarna om biljetter till på två hjul.

eljem
2009-01-18, 21:23
Hejsan
Jag tycker inte att det var nån bra ide, lite anonymitet på internet är ett måste särskilt eftersom det är öppet för hela världen. Hade det varit ett slutet kommite eller även forum så kanske är det bra att medlemmar känner varandra även till namn.
Låt vara som det är.

zerokool
2009-01-18, 21:27
e ju valfritt att va med

Jan-Olov
2009-01-18, 21:45
Anonym är det inte lätt att vara det finns så många sätt att spåra en person om man bara vill, så de som vill stå för vad man säger använder sitt namn, men som föregående sa det är fritt.

tomahs900
2009-01-18, 21:47
Jag gillar de....
Kan väl vara så att bara inloggade medlemmar har tillgång till det...då blir de ju inte "hela" www som
kan se våra ho...

Guzzi-Leif
2009-01-18, 21:52
Åsså får man väl hålla inne med de svartaste egenheterna i sinnet...

Mats Liifv
2009-01-18, 22:48
Känns inte som något stort problem. Vill man inte vara med så kommer man naturligtvis slippa. För egen del tycker jag att det bara är trevligt att veta lite mer om mina forumkompisar.

Nina
2009-01-19, 09:29
Näe! Här slipps ingenting! ;)
Skämt åsido, jag tycker det är en bra idé. Finns väl ingen här som har några skelett i garderoben eller andra mörka hemligheter?

eljem
2009-01-19, 15:36
Hejsan
Bara för att det blir inga fler missförstånd här, så vill jag säga att man behöver inte vara *skum* för att man vill vara anonym i en öppen forum (som hela världen har tillgång till.)
Jag menar nu och även tidigare: hade det varit bara *Vi* som har tillgång till inträde här, så behöver man inte vara anonym.
Håller med efter mitt tidigare inslag att det är fritt val att överhuvudtaget vara med här.

Nilsson
2009-01-19, 18:41
det måste vara så att det är frivilligt om man vill vara med på bild och även att hänga ut sitt privatliv , jag tror tilloch med att det är så att man måste godkänna det som skrivs om en här på nätet