handdator

Visa fullständig version : Packboxarna



Nina
2009-01-11, 10:47
Det var lättare sagt än gjort att hitta rätt packboxar till Hondan. Nåja, det löste sig ändå, gubben kom på ett sätt så nu är ena gaffeln nypackad. I dag ska han hjälpa mig med den andra och sen ska den sättas ihop. =)
Var lite orolig att den skulle inte hinna bli klar till mc-mässan men nu kan jag kanske koppla av. Så fort Hondan står på golvet igen ska BMW:n hissas upp för däckbyte. =)

Min ena laddare som jag letat efter har inte hittats, tror inte den hittas heller. Jag ger upp. Jag har två laddare så de får räcka.

Sen har jag rensat i bekantskapskretsen under vintern. T o m syrran blev rökt! :eek:

Nina
2009-01-11, 14:01
Så där, nu är den andra gaffeln fixad och olja är påfylld. =)

…kan det inte bli vår nu, jag vill köra med den.

Mats Liifv
2009-01-11, 14:26
Bra att det löste sig med packboxarna. Nu är det bara att hålla tummarna för att det håller tätt i fortsättningen. Med gummibälgarna på plats ökar livslängden väsentligt.

En del tror visst att våren redan är här. Var ute och sprang en runda igår. Möter en kille i kortbyxor och bara en sweatshirt på överkroppen. Nu var det visserligen 3 plusgrader i luften, men det kändes liiite tidigt på säsongen! :D