handdator

Visa fullständig version : vfr 750



tomahs900
2009-01-05, 16:23
Hallå...
Nu e de så att jag ev ska börja en ubildning en bit härifrän.
För ekonomins skull tänkte jag pendla med hoj de dagarna vädret tillåter.
Men som jag redan vet om min hoj så efter 2 mil börjar de kännas o man vill bara in i stan stanna o röka hela tiden för att ge sitt arsle en stunds frihet:)

Funderar skarpt på en vfr 750 då jag tycker den e i min prisklass (blivande studerande) o den ser ok hyfsad ut tycker jag....men...e de en maskin att träcka 15 mil om dan på??
Någon som har erfarenhet av desssa el någon annan liknande maskin?

Tcksam för råd o tips.
Banditen e oxå ganska aktuell utseendemässigt....

fransson
2009-01-05, 20:35
Hallå...
Nu e de så att jag ev ska börja en ubildning en bit härifrän.
För ekonomins skull tänkte jag pendla med hoj de dagarna vädret tillåter.
Men som jag redan vet om min hoj så efter 2 mil börjar de kännas o man vill bara in i stan stanna o röka hela tiden för att ge sitt arsle en stunds frihet:)

Funderar skarpt på en vfr 750 då jag tycker den e i min prisklass (blivande studerande) o den ser ok hyfsad ut tycker jag....men...e de en maskin att träcka 15 mil om dan på??
Någon som har erfarenhet av desssa el någon annan liknande maskin?

Tcksam för råd o tips.
Banditen e oxå ganska aktuell utseendemässigt....
Då vfr klassas som sporttourer så tror jag den blir utmärkt, har själv kört med min vfr800 i två sesonger och det lär bli fler. nästan dagligen pendlar jag till jobbet(aprill-oktober)med frugan därbak och varken hon eller jag har några klagomål
MVH Fransson
PS här kan du läsa lite om du vill http://www.vfr-forum.se/viewforum.php?f=3&sid=59b1ea8cc13523b7b3e75a051952e72e

tomahs900
2009-01-05, 21:14
Tackar fransson...nyttig sida de där,känns som alla mina svar finns just där.
Hur långt tuffar pendlar ni?

MVH
Tomas

eljem
2009-01-06, 10:45
Hejsan
Skulle jag pendla så vill jag åka på nåt bekvämt! På hoj !!! då är det svårt . Smaken är välligt olika.

Fick lära mig nåt nytt idag
att VFR har egen forum !!!! där ser man