handdator

Visa fullständig version : DÖTT.



Gibson
2008-11-15, 19:29
Är alla ute och festar och slår runt eftersom det alltid är så dött här på hojen på helgerna?:cool:

Nina
2008-11-15, 22:19
Eller så sitter folk i sina garage och sköter om sina ögonstenar inför nästa säsong? =)

Mats Liifv
2008-11-16, 00:25
Själv har jag varit på sjuttioårskalas....:) Ögonstenarna omsedda, tvättade och satta på laddning. Väntar bara på våren....

Ingemar
2008-11-16, 10:38
Själv har jag varit på sjuttioårskalas....:) Ögonstenarna omsedda, tvättade och satta på laddning. Väntar bara på våren....

Här var det lite av vårkänning i går. Drygt tio plusgrader:) så jag hojade ut i skogen och tittade på Novemberkåsan som körs kring Vimmerby. Vilka killar att fara fram bland stock och sten. Otroligt ;D

Nina
2008-11-16, 12:04
Har för mig att det finns en duktig tjej som kör Novemberkåsan också, hon är med i FMCK.

Ingemar
2008-11-16, 13:20
Har för mig att det finns en duktig tjej som kör Novemberkåsan också, hon är med i FMCK.

Jag stod vid starten och tittade när de tävlande presenterades och tänkte just på att inga tjejer verkade delta. Hörde dock inte allt och var för snål för att köpa program;)
Tror inte nån tjej deltog....men vet inte säkert. Kanske är de mörkrädda :D

Molgan
2008-11-16, 13:45
Jag stod vid starten och tittade när de tävlande presenterades och tänkte just på att inga tjejer verkade delta. Hörde dock inte allt och var för snål för att köpa program;)
Tror inte nån tjej deltog....men vet inte säkert. Kanske är de mörkrädda :D
Ja var bara snubbar i kåsan, i GGN däremot så fanns det kvinnlig fägring (om än alla ser likadana ut under ett decimetertjockt lager med lera hehe).

Här (http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_content&view=article&id=542:i-helgen-koers-arets-novemberkasa&catid=64:sport&Itemid=81) är startlistan.

Mats Liifv
2008-11-16, 19:34
Kåsan är riktigt, riktigt tuff! Bara de allra tuffaste av de tuffa klarar av det. Kostar på såväl fysiskt som psykiskt. Tror säkert att det är någon tjej som genomfört Kåsan, i tävlingsklassen, men dom är inte många. Tror inte ens att Annie Seel försökt sig på det. Det är långt, kallt och mörkt. Har sett det några gånger som åskådare och de har min allra största respekt, de som genomför en kåsa! Jag gillar så´nt som är långt och jobbigt, men här har i alla fall min gräns passerats, med råge. Kör hellre en "IronButt" till....

http://www.youtube.com/watch?v=bOdFes5ueh8