handdator

Visa fullständig version : Token has expired



Mats Liifv
2008-11-08, 16:50
En sak som jag drabbas av från och till är att det inte går att skicka svar på PM eller inlägg på forumet. Det kommer upp en text med budskapet "Your submission could not be processed because your token has expired". Vad kan detta bero på och vad kan jag i så fall göra åt det för att det inte ska inträffa?

Nina
2008-11-09, 07:22
Letade på nätet efter eventuellt svar. Det jag hittat är:

Logga ur från forumet, rensa ut alla kakor, rensa webbläsarens cacheminne och släng alla filer du har i mappen Cache. Du har troligen för många skräpfiler i datorn som ligger och stör. Jag skulle också för att vara på säkra sidan och när jag ändå håller på: packa om hårddisken. Prova sen att logga in igen. Hoppas detta hjälper.

Mats Liifv
2008-11-09, 14:43
Letade på nätet efter eventuellt svar. Det jag hittat är:

Logga ur från forumet, rensa ut alla kakor, rensa webbläsarens cacheminne och släng alla filer du har i mappen Cache. Du har troligen för många skräpfiler i datorn som ligger och stör. Jag skulle också för att vara på säkra sidan och när jag ändå håller på: packa om hårddisken. Prova sen att logga in igen. Hoppas detta hjälper.

Tack för tipset!

Har gjort allt ovanstående och nu funkar det. Vi får se om det är bestående eller om det kommer tillbaka.

Nina
2008-11-09, 14:54
Vi får se om det är bestående eller om det kommer tillbaka.Du får nog kanske rensa oftare? :)

pewa
2008-11-09, 15:40
Gjorde en egen tråd av ämnet men glömde givetvis svara :)

Katarinas tips är bra, kan ha att köra med cookies eller annat som har gått ut(expired).
Var några som hade samma problem precis då nya hemsidan kom igång men det ska vara åtgärdat.

Skulle problemet dyka upp igen får du gärna ta en skärmdump och skicka äver den till mig ska jag forska.

Mats Liifv
2008-11-09, 16:24
Du får nog kanske rensa oftare? :)

Gissar att det kan vara så, nu verkar det i alla fall fungera bra, även på BMW-klubbens sida där jag alltid tidigare varit tvungen att logga in två gånger, varje gång! :)