TcAnders
2007-06-08, 18:08
Hejsan! Detta är en sen rapport och det ber jag om ursäkt för, 3:e Juni hölls tävlingen.
Resultaten är följande:
Mx2 Heat 1:
1. Andreas HULTMAN
2. Filip THURESSON
3. Rickard SANDBERG
Tre stycken "juniorer" i täten, Mats Nilsson fanns på en 5:e plats, enligt honom själv så är han inte nöjd med första hetatet då han säger att han slökörde och inte var riktigt "tänd"..
Mx1 Heat 2:
1. Björn ANDERSSON
2. Robert CARLSSON
3. Tommy ENGWALL
Mx2 Heat 2:
1. Andreas HULTMAN
2. Fredrik KARLSSON
3. Tom SÖDERSTRÖM
Mx1 Heat 2:
1. Kalle KARLSSON
2. Jonas BODIN
3. Jonas EDBERG
TOTALT efter 3 deltävlingar:
Mx1:
1. Jonas Edberg 118p
2. Tommy Engwall 101p
3. Brian Jörgensen 87p
Mx2:
1. Andreas Hultman 123p
2. Mats Nilsson 104p
3. Fredrik Karlsson 103p
I andra heatet gjorde Mats Nilsson en väldigt stor krasch som kunde slutat mycket illa, han fick ett snedkast i ett hopp vilket resulterade i en hård vurpa. Han reste sig upp men var mycket virrig.. Han kunde fortsätta köra och körde då upp sig till en 18:e plats vilket gav 3poäng. Därför kunde Andreas Hultman dra ifrån lite i totalen, men detta ska inte vara några som helst problem för "Lappen" att ta ikapp i mina ögon.. Det återstår att se..:)
I Mx1 var Brian Jörgensen inte med denna deltävling, men han ligger fortfarande på en 3:e plats i totalen..
Detta var all info jag kunde ge, lufta gärna dina åsikter.. 8)
// Anders
Resultaten är följande:
Mx2 Heat 1:
1. Andreas HULTMAN
2. Filip THURESSON
3. Rickard SANDBERG
Tre stycken "juniorer" i täten, Mats Nilsson fanns på en 5:e plats, enligt honom själv så är han inte nöjd med första hetatet då han säger att han slökörde och inte var riktigt "tänd"..
Mx1 Heat 2:
1. Björn ANDERSSON
2. Robert CARLSSON
3. Tommy ENGWALL
Mx2 Heat 2:
1. Andreas HULTMAN
2. Fredrik KARLSSON
3. Tom SÖDERSTRÖM
Mx1 Heat 2:
1. Kalle KARLSSON
2. Jonas BODIN
3. Jonas EDBERG
TOTALT efter 3 deltävlingar:
Mx1:
1. Jonas Edberg 118p
2. Tommy Engwall 101p
3. Brian Jörgensen 87p
Mx2:
1. Andreas Hultman 123p
2. Mats Nilsson 104p
3. Fredrik Karlsson 103p
I andra heatet gjorde Mats Nilsson en väldigt stor krasch som kunde slutat mycket illa, han fick ett snedkast i ett hopp vilket resulterade i en hård vurpa. Han reste sig upp men var mycket virrig.. Han kunde fortsätta köra och körde då upp sig till en 18:e plats vilket gav 3poäng. Därför kunde Andreas Hultman dra ifrån lite i totalen, men detta ska inte vara några som helst problem för "Lappen" att ta ikapp i mina ögon.. Det återstår att se..:)
I Mx1 var Brian Jörgensen inte med denna deltävling, men han ligger fortfarande på en 3:e plats i totalen..
Detta var all info jag kunde ge, lufta gärna dina åsikter.. 8)
// Anders