handdator

Visa fullständig version : Alla var på IKEA



Nina
2008-10-11, 18:09
I dag mötte jag tjejkompisen på IKEA och alla, precis alla var där och handlade i dag. Många människor, griniga ungar som tjöt… Jag överlevde. :)

Molgan
2008-10-11, 18:13
Jag överlevde. :)
Sicken tur, IKEA är helvetet på jorden.

Jan-Olov
2008-10-11, 18:41
Sicken tur, IKEA är helvetet på jorden.
Det gäller att välja rätt dag för ett besök, en lördag med skitväder då är dt knökat. Jag åker till IKEA Älmhult i bland bara för att ta en fika, det blir en runda på 10 - 12 mil ganska lagom men endast på en vardag. Senast jag körde dit köpte jag ett par lågenergilampor till klubben, ekonomiskt ingen höjdare men resan var viktigast.:D

Mats Liifv
2008-10-11, 18:58
Sicken tur, IKEA är helvetet på jorden.

Kan inte annat än instämma!
Stått två timmar i kö en gång, en regnig vardag mitt i sommaren. När man stått en timme i kö kan man ju inte gå hem. Då är ju liksom kötiden förlorad.....fy sören! :mad:

Det enda ställe jag kan jämföra med är Irans ambassad. Samma stök, köer och många upprörda människor som alla ska ta sig fram i kaoset. I jämförelse så vete tusan om jag inte hellre tar en sväng på IKEA, trots allt!:D

Molgan
2008-10-11, 20:01
Det gäller att välja rätt dag för ett besök, en lördag med skitväder då är dt knökat. Jag åker till IKEA Älmhult i bland bara för att ta en fika, det blir en runda på 10 - 12 mil ganska lagom men endast på en vardag. Senast jag körde dit köpte jag ett par lågenergilampor till klubben, ekonomiskt ingen höjdare men resan var viktigast.:D
Har som sagt tillome jobbat på IKEA i Älmhult, sjysst ställe att vara anställd på men det botade inte min varuhusfobi. =)