handdator

Visa fullständig version : MC-gymnastik



Molgan
2008-10-05, 15:17
Detta har kanske postats förut, hittade det på fastbikes.se och är iaf första gången jag såg det. Väldigt sympatiskt. =)

-->MC-Gympa! (http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_seyret&task=videodirectlink&Itemid=0&id=36)<--

Mr.Blazer
2008-10-05, 15:32
Det vore kanske något för alla sporthoj åkare på t.ex. Lelle träffen. ;)
Jag menar… dom sitter ju inte så upprätt och bekvämt så det kanske behövs lite uppmjukning på söndags morgonen innan dom åker hem.

Molgan
2008-10-05, 16:25
Det vore kanske något för alla sporthoj åkare på t.ex. Lelle träffen. ;)
Jag menar… dom sitter ju inte så upprätt och bekvämt så det kanske behövs lite uppmjukning på söndags morgonen innan dom åker hem.
Absolut! För övrigt tycker jag en sån här filmsnutt har en viktig funktion. Det finns en utbredd åsikt om hojåkare att dom är huliganer och trafikmarodörer. En sån här film med 100-tals knuttar som står och tar sidsteg i otakt förändrar nog den åsikten, tror ni inte? :D

HelenaMaria
2008-10-06, 08:05
Det såg ut som om de flesta kunde hålla takten. Kul att se!

pewa
2008-10-06, 20:25
Håller med Molgan, en så här film kanske kan ge lite annat prespektiv och visa att en biker faktiskt har flera sidor ;)

Sitter på segt "bredband" så jag fick itne hem hela filmen, inget ljud har jag heller, framgår det vad syftet är?

Molgan
2008-10-06, 21:12
framgår det vad syftet är?
Kul på Hjul 2008, uppvärmning inför dagens aktiviteter på banan med biker-gymnastik.

BIG1
2008-10-06, 22:59
Kunde inte se filmen..

Men kom att tänka på att gympa på hojen kan ha sitt värde tex för att hålla värmen under en kall hemfärd..

För nåt år sedan praktiserade jag "Yoga på mc" för att jag frös så förbannat en sen blöt kväll. Två olika ställningar kombinerat med magandning och forcerad utandning.

Det funkade faktiskt.. Jag fick upp värmen igen..:)