handdator

Visa fullständig version : Älskade konbana (inte)



Nina
2007-06-07, 15:36
Kärvaste konbana,

jag älskar dig så himla mycket, speciellt när vi varit ifrån varann en tid, saknat varann och inte kunnat leka tillsammans men måste du förklara krig direkt när jag äntligen kommer tillbaka till dig? Du är som en surkärring i hårrullar och brödkavel i högsta hugg! :'(

Ja jag vet, men jag har inte varit otrogen, det finns inga andra banor, jag lovar. Det tog mig två timmar att övertyga dig detta idag, det märkte du väl hur rostig jag var? Fanns andra banor skulle du märkt det, eller hur? När du äntligen kom till sans så var min tid slut, jag hade ju bara två timmar till övers och så måste jag åka igen, just precis när allt började flyta så bra och vi tycktes komma överens (äntligen…). Kunde du inte ha varit lite mer tillmötesgående redan när jag kom? Så länge har vi inte varit gifta. Väl?

Jag vet att du var lite sur och kastade runt konor till den grad att jag körde på dom och välte omkull några stycken. Och flyttade på diverse linjer så jag körde över dom också, det tycker jag inte var så snällt!
Det enda jag gjorde bra var att leda hojen, då klagade du inte minsann! Nä, bara låta mig slita och släpa istället du. Men du, jag lurade dig ditt skrälle! Jag såg till att gå en bit ifrån hojen så jag fick fingertoppskänsla och kunde i stort sett leda den med bara fingertopparna! Ha! Vad säger du nu? Sug på den du, konbana! 8)

Vi ses i morgon, puss och kram älskade konbana. :-*