handdator

Visa fullständig version : HelenaMaria presenterar sig.



HelenaMaria
2008-10-01, 08:33
Hej nu har jag hittat hit.

Studerande mamma med visst MC intresse. Jo jag tycker att det är jättekul att köra men på vad spelar inte så stor roll. Just nu har jag en Kawasaki ZX9:a men har haft några olika typer av motorcyklar sedan jag började köra -94. Men som det känns nu kommer jag inte byta på många år, är helnöjd med denna. MC körandet har aldrig varit så roligt som nu!

Denna sommar har det tyvärr inte blivit så mycket tid för att köra men till nästa sommar hoppas jag ha tid, har mest blivit 2-3h körningar på småvägar inärheten av hemmet.

Övriga hobbies är ju så klart att sonen har det bra, volleyboll och mina två hundar.

Bor lantligt c:a 4 mil NV om Sthlm.

Molgan
2008-10-01, 09:23
Hallå och välkommen, snygg hoj! =)

leffa
2008-10-01, 09:42
välkommen hit

Nina
2008-10-01, 11:05
Välkommen! Det är inte du som jag körde med på Stockholmssnurren? Hade en tjej framför mig på en röd Ninja, minns inte namnet heller, vill minnas hon nämnde nåt om fyra mil ner till Rapido MC. Kul med fler tjejer som kör hoj!

Edit: kikade just på din Ninja, den är grön så det är inte samma.

turbo
2008-10-01, 15:55
välkommen! håller med övriga, läcker hoj! :)

några favoritvägar kring stockholm?

wild hogs riders
2008-10-01, 17:57
:cool: Välkommen ;)

Guzzi-Leif
2008-10-01, 18:20
Varmt välkommen i ett småputtrigt gäng med alldeles lagom vuxet beteende!

Mats Liifv
2008-10-02, 08:23
Bara att instämma med övriga och önska varmt välkommen till ett kul gäng.

Vi får väl se till att träffas, dom som kan, under våren och göra nå´n trevlig utflykt. Vore ju kul att träffas och lära känna personerna bakom signaturerna!:)

Nina
2008-10-02, 10:01
Ja varför inte? En asfaltstur till nåt trevligt ställe och mingla över kaffe- eller tekoppen! Annars hade jag också en förfrågan om vi alla som har möjlighet, kunde träffas nån av dagarna på mc-mässan i januari iklädda hojen-nu-tröjor (så blir det lättare att hitta varann samtidigt som det är reklam för forumet)! :D

HelenaMaria
2008-10-02, 10:53
Trevligt bemötande man fick!

Jo jag har några favoritvägar här omkring. Kör mest Bålsta-Enköping-Uppsala på småvägar. Slinger Bulten har jag åkt alldeles för lite för att lägga till mina favoriter. Är mest ivägen för dem som kör fortare. Har lite lång transportsträcka dit om man säger så.

Småputtriga hur ska jag tolka det? Att ni puttrar omkring på vägarna eller att ni är allmänt lite smågriniga? Först läste jag småpruttiga, men det är ni väl bara på midsommarafton?

Ja vad kul att ses på mässan. Jag tänkte ta mig dit i.a.f... Hoppas det går att samordna något.

Någon körning vore oxå kul. Bestäm något så dyker jag upp! Är ingen ledartyp själv:D.

Tack igen!

Jåke
2008-10-02, 17:53
*vinkar

Välkommen, du är inte den enda som åkt lite i år. Varken åkt eller kört speciellt mycket, under 1000 mil och bara en uppsättning däck är nog det minsta jag gjort sen jag köpte hoj igen -97.

:)

HelenaMaria
2008-10-02, 22:15
*vinkar

Välkommen, du är inte den enda som åkt lite i år. Varken åkt eller kört speciellt mycket, under 1000 mil och bara en uppsättning däck är nog det minsta jag gjort sen jag köpte hoj igen -97.

:)

Hej hej!

Ja vi får satsa på nästa år! Mina planer är att köra många år till!:)

Tack tack.

Guzzi-Leif
2008-10-02, 22:28
Småputtriga hur ska jag tolka det?



Mysiga, inte mesiga, är min tolkning/avsikt.