handdator

Visa fullständig version : Vad köpte jag??



Nina
2008-09-27, 08:57
Var till Coop Forum och vände, blev i ett nafs 527 kr fattigare och pappkassen var inte ens halvfylld. Fattar inte vad tusan jag handlade i dag som kostade så rejält? Jag var ju bara in och vände…?

Aah, NYTTIGA matvaror kostar! Salladen, pinjenötterna därtill (jag brukar rosta dom och slänga ner i salladen, myyycket gott!) och kycklingen rånade mig in på bara skinnet. Det kostar att köpa kalorisnålt och bra-för-kroppen-mat!! Ja så köpte jag ett gäng krokar så jag får upp gardinkappan i dag, de gick på 174 kr bara dom... ::)

leffa
2008-09-27, 14:50
ibland när vi veckohandlar upplever vi samma känsla men ska man unna sig något extra så kostar det

Nina
2008-09-27, 16:01
ibland när vi veckohandlar upplever vi samma känsla men ska man unna sig något extra så kostar det
Jo, men nu är det så att nyttig mat kostar mer. Skräpet kostar inget i jämförelse men så mår folk som de gör också. :rolleyes:

wild hogs riders
2008-09-28, 10:31
Nyttig mat, vad är det ??? bara för att det skinnar folks plånböcker så innebär det väll inte att maten behöver vara bättre för det :mad: Det som är nyttigt idag tar död på en imorgon :eek: näe lagom av allt är bäst :D

Nina
2008-09-28, 20:14
Jo men kan man förbättra för kroppen så är det inte fel att försöka äta lite bättre.