handdator

Visa fullständig version : Inte lätt att vara kille!



Nina
2008-09-20, 07:23
Killen har dumpats hela 55 gånger men det är väl inte så konstigt av artikeln (http://www.expressen.se/dejting/1.1210407/chris-ar-storbritanniens-varsta-pojkvan)att döma. ;)

leffa
2008-09-20, 08:18
som man bäddar får man ligga

Guzzi-Leif
2008-09-22, 23:36
som man bäddar får man ligga

Nädu; om man "bäddar" så, då får man inget ligga alls!

Mats Liifv
2008-09-23, 08:31
Han verkar snarast oförbätterlig!

Inte lärt sig något på femtiofem försök. Känner en kille som varit förlovad nio ggr och gift och skild tre, senast jag hörde av honom. Där ligger man lite i lä.....;)

Nina
2008-09-23, 08:41
Han verkar snarast oförbätterlig!
Sant. Att han aldrig lär sig är en gåta, måste vara en saknad av inlärningsförmåga inom vissa områden, i detta fall i att hitta en tjej och få behålla henne.

En annan ligger också i lä: en förlovning och ett äktenskap, det är allt jag lyckats med i livet.

wild hogs riders
2008-09-23, 09:04
:cool: Det är som att åka motorcykel, man måste få prova några innan man har hittat den rätta ;)

Mats Liifv
2008-09-23, 09:15
:cool: Det är som att åka motorcykel, man måste få prova några innan man har hittat den rätta ;)

Jag är inne på min nittonde.....hoj alltså!

Undrar vad det säger om mig...?:confused:

pewa
2008-09-24, 08:40
Han verkar snarast oförbätterlig!

Inte lärt sig något på femtiofem försök. Känner en kille som varit förlovad nio ggr och gift och skild tre, senast jag hörde av honom. Där ligger man lite i lä.....;)

Haha, han måste ha en annan innebörd av "för alltid" ;)

Mats Liifv
2008-09-24, 09:26
Han har lite egna tolkningar av det mesta den killen...:D

eljem
2008-10-08, 17:02
Så Ni menar om man har t.ex haft 5 tanter :eek:så ska man prova på 5 hojjar :rolleyes:
Är själv 55 så jag hoppas kunna prova på ytterligar 2 hojjar men inga fler tanter.
Har överlevt femte "tant" så nog tror jag att fler hojjar skulle inte skada o prova.
Dum som jag är så tror jag nog har missuppfattat allt...eller???

Guzzi-Leif
2008-10-08, 18:15
Så Ni menar om man har t.ex haft 5 tanter :eek:så ska man prova på 5 hojjar :rolleyes:
Är själv 55 så jag hoppas kunna prova på ytterligar 2 hojjar men inga fler tanter.
Har överlevt femte "tant" så nog tror jag att fler hojjar skulle inte skada o prova.
Dum som jag är så tror jag nog har missuppfattat allt...eller???

Barmhärtigt nog finns det utrymme för fria val inom detta område.
En del byter sällskap oftare än mc och i vissa fall tvärtom, var och en salig på sin tro.

För min del har det gått i perioder - i båda kategorierna...
Har faktiskt haft en Guzzi under 17 år och varit sambo med en och samma kvinna i 16 år (Guzzin är bortbytt och dåvarande sambon är numera min vän). Sedan har jag haft bågar som jag sålt redan efter en säsong och kvinnor som... Äsch!

För att inte verka alltför träaktig: Jodå; jag tycker absolut att människor och kärlek är ÄNNU MER seriösa företeelser än motorcyklar!

Mats Liifv
2008-10-09, 07:02
För min del ligger jag på tre gånger så många hojar som kvinnor.
Känns lagom för mig...:)