handdator

Visa fullständig version : Häng med på lätt grustur i Sörmland



Johan T
2008-09-20, 00:05
Alla som vill oavsett hoj, däck eller kön är välkomna att hänga med på en 30 mila grustur i lung tempo i vacker natur i Sörmland . Alla platsar ingen blir frånåkt. Lunch och fika kör vi eget medtagna ute i naturen.

Om det visar sig att det blir regn hela dagen så skjuter vi upp det till en annan gång.

Och när ska detta ske då :confused: Jag hade tänkt mig lördagen den 27 september kl 09,00 med start från Statoilmacken Järna och ett avslut ca 17,00 i Nykvarn.

Skulle nu inte datumet passa så föreslå ett nytt datum!

Och intresseanmälan kan ni göra på den här tråden.

Molgan
2008-09-20, 00:58
Varför ska Sverige va så inihelsike långt för..

Nina
2008-09-20, 16:58
Det låter skoj! Ska bara kika i kalendern så det inte krockar med nåt här. Återkommer om det snart, Johan! :)

BIG1
2008-09-20, 17:22
Skulle vara jättekul med en rejäl grustur i fint höstväder.. Håller med om att det här landet är hopplöst avlångt..


Katarina..

Du som hade gjort dig av med din Shadow.. Vad kör du på nu då som funkar på grus?

Nina
2008-09-20, 17:35
Katarina..

Du som hade gjort dig av med din Shadow.. Vad kör du på nu då som funkar på grus?

En gul BMW F650 GS kör jag då. Den har fått köra igenom gyttja och vattensamling förutom grus och skogsstig. Den är bra på grus med sin låga tyngdpunkt, jag gillar den. =)

http://www.hojen.nu/forum/picture.php?albumid=7&pictureid=333

BIG1
2008-09-20, 18:38
Jättefin hoj Katarina.... Tror du gjort ett bra val. Det är nog en av de allsidigast hojar man kan tänka sig.

Hade jag haft pengarna är det troligt att jag tuffat runt på PD-versionen av din..

Johan T
2008-09-20, 23:23
Tyvärr så är avståndet lite väl långt ibland, brukar själv bli drabbad av avståndet. BMW klubben brukar ha en massa aktiviteter och när man hittar något som man vill vara med om brukar avståndet knäcka lusten.

Nina
2008-09-21, 04:51
:mad:

27:e gick inte. Jocke kommer hem den da'n och senare under dagen ska en kompis komma på middag så där rök hela lördagen i ett nafs. Får följa med en annan gång!