handdator

Visa fullständig version : Katt vs skrivare



Nina
2008-09-16, 06:27
Ha ha ha, jag fick den här länken från en vän i USA. Jisses vad rolig den är.
Titta och skratta, rätt så kul med ljudet, klicka här (http://www.youtube.com/watch?v=REQRHdMRimw).

Molgan
2008-09-16, 13:08
Hehe katter är roliga, har 2 själv. Den lilla störda kan sitta hur länge som helst och hänfört följa muspekaren på dataskärmen. Den gamla tjocka tycker det är varmt och skönt ovanpå datorns nätaggregat. Hade precis startat igång min nya superdator med ett 800W nätagg monterat högt i chassit samt en 0,5 kilos kylare monterad på processorn = hög tyngdpunkt. Den gamla tjocka hoppade upp och la sig och somnade direkt. När hon sov började hennes bakdel glida av datorn, just som hon trillade vaknade hon till och högg tag i datorn och drog med sig den i fallet. Tjong i golvet. Jag reste den upp med paniken växande i kroppen, den lät skumt och sen vart det bara svart. Det blev en del inre skador (på datorn), bla hade kylaren ryckts loss i fallet, och det var många dagars mixtrande innan katten kunde hoppa upp å värma sig igen. Har fixerat burken så nu kan hon inte få omkull den längre. =)

Johan T
2008-09-16, 23:00
Ja katter är för härliga.
Även jag har två katter och måste bara få visa en bild på Percy som får gummiryggrad när han tvättar snutten :eek: