handdator

Visa fullständig version : Stockholmsrallyt lör 13/9



Nina
2008-09-09, 12:04
På lördag går MCHK's Stockholmsrallyt av stapeln. Härligt, förra året fanns det sex olika toppar på ett bord och man skulle gissa vilket märke de hörde till. jag drog till med uteslutningsmetoden och fick ihop rätt topp med rätt märke. Det var skoj! Undrar vad som bjuds på i år? :D
Jag är inte där för att vinna priser, det är alltid roligt att köra runt en bana med likasinnade. fast jag fick ju gå och t a ett pris, stod och velade en stund och kikade på en röd T-shirt, stl XL. Mnja, hm... Njä så jag la den åt sidan och funderade och tittade på alla priser. Verktyg, det har jag så det räcker. Äh jag tar T-shirten ändå, tänkte jag och gick med den. Hemma berättade jag glatt att jag fått välja nåt på prisbordet och vecklar ut… Ett enormt lakan…?
Medan jag velade hade nån bytt ut T-shirten mot rätt stl och just den jag fick med mig hem var alltså i stl XXXL… JÄTTESTOR! ha ha ha :rolleyes:

Funderar på om man ska brumma med BSA:n ändå? Fast jag har ju inte lärt mig kicka igång den rätt men det lär jag nog minsann få lära mig på rallyt he he.

Annars tar jag just nu en paus, sitter med en finsk översättning som ska in i en katalog på över 110 sidor. Ett evigt letande och kopierande i en text jag fattar så där lite grann av, hjälpligt i alla fall. :)
På CD:n snurrar just nu The Darkness – Permission to Land, deras debutalbum. Jag gillar sångarens röst, synd att gruppen slutade spela.
Alla har väl hört I believe in a thing called love? Minns när han sjöng den på TV, i rosa trikåer och såg verkligen ut att ha tinat upp från 70-talet, he he.