handdator

Visa fullständig version : Problem.



Gibson
2008-09-07, 19:46
Jag har inte skrivit någonting på flera veckor och det beror på att jag inte har fått tillbaks min laptop ännu och det har gått 5 veckor så imorgon ska jag fan ringa och skälla på dom. Jag har ringt flera ggr men dom skyller på det ena efter det andra men när jag har kollat upp det själv så är det Athea som är skurken, firman dom anlitar till att laga datorer har inte fått något kvitto på datorn från dom och det innebär att dom inte kan laga den för fujitsu-siemens skickar inte reservdelar till dom utan att ha bevis att garantin gäller.

Imorgon skulle inte jag vilja jobba på supporten för nu är jag riktigt förbannad och det kommer dom att få höra.:mad:

Nina
2008-09-07, 20:27
Synd att min PMS-vecka är slut nu. Nej ha ha ha, jag skojar nu men ge dom vad dom tål och lite till. Sånt där är inte alls roligt.

Gibson
2008-09-08, 19:20
Synd att min PMS-vecka är slut nu. Nej ha ha ha, jag skojar nu men ge dom vad dom tål och lite till. Sånt där är inte alls roligt.

Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.:D

Molgan
2008-09-08, 19:26
Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.:D
Usch, som att ha en ordentlig nysning på gång å så händer det inget. Frustration. =)

Gibson
2008-09-08, 19:27
Usch, som att ha en ordentlig nysning på gång å så händer det inget. Frustration. =)

Exakt.

Nina
2008-09-08, 19:57
Fan jag hade laddat upp som fasen och när jag ringer så säger dom att datorn är färdig och kommer att skickas idag, och jag som tänkte skälla ut dom.:D
Veckans goda skratt! Det är väl för typiskt, va'? Man laddar och eldar upp sig och så blir man avsnoppad på det där viset. :o

Gibson
2008-09-08, 20:09
Veckans goda skratt! Det är väl för typiskt, va'? Man laddar och eldar upp sig och så blir man avsnoppad på det där viset. :o

Ja det är för jävligt.

Jan-Olov
2008-09-08, 22:28
Som jag sagt vid tidigare tillfälle ,det är inte nyttigt att bli så arg.:D

Johan T
2008-09-08, 23:24
Som jag sagt vid tidigare tillfälle ,det är inte nyttigt att bli så arg.:D

Men det kan vara förbaskat skönt någon gång!

Jan-Olov
2008-09-09, 17:10
Men det kan vara förbaskat skönt någon gång!

Kan så vara men när jag blir riktigt förbannad så tar det en bra stund att komma över det jag mår fysiskt illa det kan gå så illa att tårarna kommer men då är jag rädd att jag kan bli farlig. Sist det hände var i 16års åldern (42 år sedan) och åkte tåget hem från skolan då en gök bråkade med mig och till sist bröt av min resorvar penna och det var många pengar för mig, jag fick köpa all studiematerial själv, jag blev så tvärarg så jag flög på honom han var mycket större än jag var tårarna ran och jag pucklade på honom så jag tror han mins det än i dag. Nej riktigt arg vill jag inte bli.