handdator

Visa fullständig version : Mälaren runt 20080831



PatrikAdolfsson
2008-08-29, 10:19
Hej,

Jag och ett gäng kompisar missade Mälaren runt och ska åka en egen runda nu på söndag ( 31/8 )

Vi kommer att träffas på Statoil i Mariefred 10:00 för att åka mot Strömsholms slott där vi intar lunch. Vidare går färden mot Sigtuna där vi tar en eftermiddagsfika. Efter detta åker vi ner till Haga Norra där några viker av. Vi andra åker söderut via Botkyrka och Södertälje för att sedan komma tillbaka i Mariefred.

Jag täntke höra med er om det finns intresse att följa med. Kontakta mig snarast om ni vill följa med:

epost: fotograf@patrikadolfsson.com
mobil: 0707 - 69 47 98

Karta för rutten:
http://tinyurl.com/Malarenrunt20080831


Alltså
10:00 på Statoil i Mariefred om intresse finns!

Hälsningar

Patrik

stefanistockholm
2008-08-29, 10:29
Hej,

Jag och ett gäng kompisar missade Mälaren runt och ska åka en egen runda nu på söndag ( 31/8 )

Vi kommer att träffas på Statoil i Mariefred 10:00 för att åka mot Strömsholms slott där vi intar lunch. Vidare går färden mot Sigtuna där vi tar en eftermiddagsfika. Efter detta åker vi ner till Haga Norra där några viker av. Vi andra åker söderut via Botkyrka och Södertälje för att sedan komma tillbaka i Mariefred.

Jag täntke höra med er om det finns intresse att följa med. Kontakta mig snarast om ni vill följa med:

epost: fotograf@patrikadolfsson.com
mobil: 0707 - 69 47 98

Karta för rutten:
http://tinyurl.com/Malarenrunt20080831


Alltså
10:00 på Statoil i Mariefred om intresse finns!

Hälsningar

Patrik


Kul idé... jag körde visserligen varvet den 16:e och vill absolut göra det igen. Jag hakar på och försöker få med mig ett sällskap på egna hjul. En liten brasklapp dock om min förkylning håller i sig. Då slår jag en pling. Tills dess... sign me up!
Stefan P

Nina
2008-08-29, 10:42
fotograf@…
Förlåt om jag sabbar tråden nu men jag var in och kikade på din sida Patrik, fina bilder du plåtar. Fick lite idéer på porträttbilder (och även på Trajjan om den går in i studion). :)
Jag hör av mig när jag behöver bilder.

Lycka till på körningen Mälaren Runt del 2 - Återkomsten. :D

PatrikAdolfsson
2008-08-29, 10:54
Kul idé... jag körde visserligen varvet den 16:e och vill absolut göra det igen. Jag hakar på och försöker få med mig ett sällskap på egna hjul. En liten brasklapp dock om min förkylning håller i sig. Då slår jag en pling. Tills dess... sign me up!
Stefan P

Kul Stefan!

Ring eller maila seanst imorgonkväll så jag vet om ni kommer :D

Patrik

PatrikAdolfsson
2008-09-01, 14:25
Kul att träffa dig Stefan. Men du drog iväg lite snabbt på motorvägen ;) Trodde jag skulle hinna ifatt dig men icke... :D

Vi hörs!

Patrik

stefanistockholm
2008-09-01, 19:09
Hej!
Ja det var en kul dag...
Roligt att träffa lite nya människor.
Tack för initiativet. :)