handdator

Visa fullständig version : Here we go again...



Nina
2008-08-29, 09:19
*suck*…

Återigen har jag fått stå i skottgluggen för en banal skitsak. Tycker inte 06:30 är nån tid att gapa och föra sånt väsen för, om hundskrället man är hundvakt åt råkar gläfsa till just klockan 06:30 när vi ska gå ut och den väcker honom så är inte det mitt fel. Tycker han kan skälla på hundägaren istället! :mad:

I dag är jag grinig. Jag ska bjuda på middag ikväll så jag kommer krydda ena hörnet av pajen extra mycket fel och vätta det hörnet mot hans plats. Inte ens en bit kyckling kommer ligga där men extra mycket broccoli... Och bara för det ska jag köpa alkoholfri öl också! Så kan det gå när man gapar på mig och jag ska bjuda på middag. ;)

Trineo
2008-08-29, 09:50
Kan rekommendera Clausthaler eller Norrlands Gulds alkoholfria... de smakar som vanlig öl fast utan alkoholen.
Japps, vi har precis fått barn så frugan har 8 månader av alkoholfritt bakom sig och sådär en 4-5 månader framför sig.

Kör han hoj? För i så fall är väl det ultimata straffet att låsa fast hojen med ett av dina lås och gömma nyckeln... ;)

Nina
2008-08-29, 10:01
Nä han har inget körkort än. Jag vet att han gillar att bli lullig innan han ska gå och sova så det fina straffet är väl att köpa hem fel öl, he he. Och där kan han sitta och pimpla sin bärs senare ikväll när folket gått hem... :p

Nilsson
2008-08-29, 22:18
bättre du sätter lås på något annat han nog gillar , hi hi , men vad du än gör släng för fan inte nyckelen den kan du behöva ganska fort