handdator

Visa fullständig version : Lycklig...en stund...



tomahs900
2008-08-25, 20:48
Gick ut i garaget o såg en grön lampa lysa på laddaren...mitt nya batteri e fullt:):):)
In o drog ner hjälmen på med jackan,hanskar rota fram nyckeln o sa till gumman...kommer sen!
Första snurren går den igång på o ja med:)
Lungt o fint ut från gårdsgatan sen full rulle.
Kommer upp i ca100 o känner något kittla i handsken,sen jä...lar sticker de till,mitt på undersidan på
handleden...kollar lite snabbt ner o ser en stor jä...la geting krypa över kanten på handsken....
Så nu sitter man här med en krafttigt svullen underarm o ont som...
1 km körning på 2 veckor.......
Deprimerande....

Mr.Peter
2008-08-25, 21:29
Tänk att såna små kryp kan få stora starka karlar på fall?:)

tomahs900
2008-08-26, 16:41
Tänk att såna små kryp kan få stora starka karlar på fall?:)

Den lilla skiten va skitig...hela min arm svullna upp inatt o idag..åkte till vårdcentralen idag då
jag inte klara jobba mer med armen....rosenfeber bjöd de lilla äcklet på...
Massa piller ska man käka...dessutom ska man va hemma från jobb i tio dagar.....

Så nu undrar man...hur e de med hygienen på våra getingar egentligen....????

Nina
2008-08-26, 16:54
Usch vad hemskt. Min dotter blev stungen en gång och blev illa infekterad. Såret blev stort, hela sidan av bröstkorgen under armen var ett enda stort sår. Jag antar de är i sopkärlen och har party. Hoppas det löser sig gott så du kan köra hoj snart igen.

tomahs900
2008-08-26, 17:56
Usch vad hemskt. Min dotter blev stungen en gång och blev illa infekterad. Såret blev stort, hela sidan av bröstkorgen under armen var ett enda stort sår. Jag antar de är i sopkärlen och har party. Hoppas det löser sig gott så du kan köra hoj snart igen.

Aj..stackars tös. Jobbigt när ungar råkar ut för sånt..man e ju helt maktlös o kan inte göra så mkt.

Känns som säsongen e över för min del då de enda min chef sa va:
"trist,men de e ju ljust länge på kvällarna sen när du kommer tillbaka"....

Nina
2008-08-26, 18:00
Känns som säsongen e över för min del då de enda min chef sa va:
"trist,men de e ju ljust länge på kvällarna sen när du kommer tillbaka"....
Ha ha, vilken kul figur. Här skymmer det redan vid 21...

leffa
2008-08-26, 19:32
jag visste ej att getingarna var så j-vliga vi har massor av dem pga ett körsbärsträd,det vore kanske ide att kapa trädet

Mr.Peter
2008-08-26, 21:09
Aj det tog så illa,då hoppas jag att det läker snabbt!

Jag fick in en sån innanför visiret för ett tag sedan och det brände till som tusan men inga komplikationer för övrigt. Hade väl tur då!?:)